جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

صرافیCoinCatch ، سرمایه گذاری بزرگی از جانب یکی از شرکت های بنیانگذار صرافی Houbi، با نام ABCDE Capital را دریافت کرد.

26 بهمن 1402
صرافیCoinCatch ، سرمایه گذاری بزرگی از جانب یکی از شرکت های بنیانگذار صرافی Houbi، با نام ABCDE Capital را دریافت کرد.

صرافی CoinCatch یکی از صرافی های رمزارزی می باشد که در سال 2022 تاسیس شده و در جزایر British Virgin واقع شده است. این صرافی امروز اعلام کرد که توانسته از جانب یک صندوق سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری با نامABCDE Capital ، سرمایه گذاری استراتژیک دریافت کند. این صندوق سرمایه گذازی تا پیش از این در پروژه های وب 3 بسیاری سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری به صرافی CoinCatch کمک می کند تا بتواند رشد و توسعه خود را شتاب بخشد و نوآوری های جدیدی را در صنعت رمزارز ها پدید بیاورد.

خانم Iris، یکی از مدیران ارشد صرافی CoinCatch در این خصوص گفت: "ما خیلی خوشحالیم که حمایت شرکتABCDE Capital و Du Jun که یکی از افراد پیشرو در صنعت کریپتو می باشد را به دست آورده ایم. با این سرمایه گذاری، صرافی CoinCatch  به نوآوری های خود برای ارائه یک صرافی کاربر پسند، یکپارچه و با بهترین تجربه برای مشتریان، ادامه خواهد داد. صرافی CoinCatch با همکاری با ABCDE، حمایت خود از رشد اکوسیستم Web 3.0 را ادامه خواهد داد.

صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند.

صرافی CoinCatch  نیاز های سازمانی و شخصی سرمایه گذاران را با ارائه یک رابط کاربر پسند، و با گنجاندن ابزار های پیشرفته معامله گری، اولویت بندی می کند و در عین حال بالا ترین سطح ایمنی و اطمینان خاطر را فراهم می سازد. این پلتفرم فعالیت ها و کمپین های سخاوتمندانه ای را برای کاربران ارائه می دهد که به جذب و پذیرش بیشتر صرافی کمک شایانی می کند.

آقای BMAN، هم بنیانگذار صندوق ABCDE Capital در این خصوص گفت: "صرافی CoinCatch، تیم بسیار با استعدادی دارد و دیدگاه آنها در خصوص آینده بازار رمزارز ها بسیار روشن است. ما بسیار هیجان زده ایم که در این مسیر به آنها ملحق شده ایم و به این باور داریم که آنها پتانسیل ایجاد تغییر بزرگ در صنعت رمزارز ها را دارند."

به عنوان بخشی از تلاش های صورت گرفته جهت بهبود خدمات، صرافی CoinCatch اخیرا اعلام کرد که یک به روز رسانی سیستمی برای بهبود برخی از قابلیت های صرافی به انجام رسانده است. در این به روز رسانی، یک سیستم رفرال جدید، یک بخش جوایز جدید، معاملات همتا به همتا(P2P)، صفحه مربوط به اعتبار سنجی کانال های رسمی ، راهنمای دانلود اپلیکیشن و آدرس شبکه های اجتماعی، به روز رسانی شده است.

درباره ی CoinCatch

صرافی CoinCatch یک صرافی ارز های دیجیتال می باشد که به برای KOL ها ساخته شده و گسترش آن نیر به واسطه آنها صورت می گیرد. این صرافی از معاملات اکثر رمزارز های اصلی بازار پشتیبانی می کند و بازار های اسپات و مشتقه(مانند فیوچرز) را به کاربران ارائه می دهد. صرافی CoinCatch قصد دارد تا تنوع مناسبی از محصولات معامله گری را به کاربران ارائه دهد. یکی از این محصولات Social trading(معاملات جمعی) می باشد که به KOL ها اجازه می دهد استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان، به اشتراک بگذارند.

صرافی CoinCatch  نیاز های سازمانی و شخصی سرمایه گذاران را با ارائه یک رابط کاربر پسند، و با گنجاندن ابزار های پیشرفته معامله گری، اولویت بندی می کند و در عین حال بالا ترین سطح ایمنی و اطمینان خاطر را فراهم می سازد. برای اطلاعات بیشتر به سایت صرافی CoinCatch  مراجعه بفرمایید.

درباره ی صندوق ABCDE Capital

صندوق ABCDE، یک صندوق سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری می باشد که در حوزه توسعه وب 3 سرمایه گذاری می کند و توسط هم بنیان گذار صرافی Huobi  و همچنین BMAN، بنیان گذار Internet & crypro، تاسیس شده است. بنیانگذاران صندوق ABCDE شرکت های ارز دیجیتال چند میلیارد دلاری را از صفر، ساخته اند . از جمله این شرکت ها می توان به برخی شرکت های کریپتویی ثبت شده در هنگ کنگ مانند  صرافی Huobi، شرکت های SAAS(ChainUP.com)، مدیا(CoinTime.com) و پلتفرم های توسعه دهندگان (BeWater.xyz) اشاره کرد.

ارتباط با صرافی CoinCatch:

Mostafa

Mostafa.m@coincatch.com

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان
هتل کادوس رشت یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر رشت است. اگر قصد سفر به استان سرسبز گیلان را دارید، اقامت چند شبه در هتل کادوس رشت را از دست ندهید. موقعیت مکانی عالی و دسترسی بالا به اماکن مختلف شهر و یا خدمات و امکانات رفاهی مناسبی که این هتل برای مهمانان خود در نظر می‌گیرد، همگی برای تبدیل شدن کادوس به اولین انتخاب مسافران و گردشگران کافی هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات