پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

خبر مهم بانکی/ وام مستاجران یک میلیارد تومان شد

28 بهمن 1402
خبر مهم بانکی/ وام مستاجران یک میلیارد تومان شد

در صورتی که خانواده دارای یک فرزند زیر ۲۰ سال باشند، می توانند ۸۰۰ میلیون تومان وام مسکن زوجین را دریافت کرده و ۱۶۰ میلیون تومان هم بابت وام جعاله دریافت کنند.

به گزارش بانک اول مبلغ کلی وامی که به فرزندان تعلق می گیرد نیز ۲۴۰ میلیون تومان است که در نهایت مبلغ این وام برای چنین خانواده هایی، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می شود.

تمامی مستاجران با داشتن مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ می توانند با ثبت نام در سایت tem.mrud.ir و همچنین ارائه اطلاعات مورد نیاز هنگام ثبت نام در این سایت به راحتی برای وام مستاجران 1402 درخواست دهند.

همچنین متقاضیان پس از ثبت نام و تایید درخواست باید، مدارکی را جهت اخذ وام به شعبه بانک تحویل دهند. این قسط را پرداخت کنند. تهرانی ها می توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند. در مراکز استان ها، این مبلغ به ۱۵۰ میلیون و در دیگر شهرها به ۱۰۰ میلیون تومان می رسد.

همچنین قرار است که روستاییان نیز از وام ودیعه ی ۴۰ میلیون تومانی بهره مند شوند. همچنین تمام خانواده هایی که دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند و پدر و فرزندان، متولد تهران باشند، می توانند مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرار بگیرند.

در صورتی که خانواده دارای یک فرزند زیر ۲۰ سال باشند، می توانند ۸۰۰ میلیون تومان وام مسکن زوجین را دریافت کرده و ۱۶۰ میلیون تومان هم بابت وام جعاله دریافت کنند. مبلغ کلی وامی که به فرزندان تعلق می گیرد نیز ۲۴۰ میلیون تومان است که در نهایت مبلغ این وام برای چنین خانواده هایی، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها