ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد/ بازپرداخت ۵ ساله

28 بهمن 1402
شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد/ بازپرداخت ۵ ساله

این روزا که اکثر بانک ها از وام بانکی 23٪ صحبت میکنند، بانک ملی و چندبانک قرض الحسنه در قبال سپرده گذاری شما وام بانکی با کارمزد 4٪ پرداخت می کنند.

این روزا که اکثر بانک ها از وام بانکی 23٪ صحبت میکنند، بانک ملی و چندبانک قرض الحسنه در قبال سپرده گذاری شما وام بانکی با کارمزد 4٪ پرداخت می کنند.

مطابق آخرین مصوبه شورای عالی اشتغال مقرر شد تا بانک مرکزی با پیگیری از شورای پول و اعتبار نسبت به افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه فردی خود اشتغالی اقدام نماید.

با ابلاغ تازه‌ترین مصوبه شورای عالی اشتغال توسط صولت مرتضوی (وزیر کار)، بانک مرکزی مکلف شد با پیگیری از شورای پول و اعتبار نسبت به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه فردی خود اشتغالی اقدام نماید.

وزارت کشور مکلف است نسبت به ارائه گزارش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل پرونده و پرداخت این تسهیلات نسبت به راهبری کارگروه‌های استانی به‌منظور جذب حداکثری در سه ماه پایانی سال اقدام نماید.

همچنین وزارت اقتصاد مکلف است نسبت به تعیین سقف هزینه سرانه ایجاد اشتغال در برنامه های ارائه شده دستگاه های اجرایی و تعیین نرخ سود بر مبنای هزینه سرانه، ظرف مدت ۱۰روز پس از ابلاغ مصوبه شورای عالی اشتغال اقدام نماید.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها