پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

عرضه یک خودروی جدید/ قیمت و شرایط فروش پیکاپ T9 اعلام شد

29 بهمن 1402
عرضه یک خودروی جدید/ قیمت و شرایط فروش پیکاپ T9 اعلام شد
 کرمان موتور محصول جدید خود را به متقاضیان عرضه کرد، مشتریان برای خریدش به صف شدند.

به گزارش بانک اول  پیکاپ T9  از سوی کرمان موتور به صورت فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

این طرح فروش فوق العاده برای محصول جدید این خودروساز خصوصی در شرایطی برگزار شد که کرمان موتوری ها در فروش پیکاپ T8 از مسیر بورس کالا شکست سنگینی خوردند. این خودروساز خصوصی هفته گذشته ابتدا ۱۰۰ دستگاه از پیکاپ حاضر در یبد محصولاتی خود را روانه تابلوی بورس کالا کرد. 

کرمان موتوری ها این مجوز را گرفته بودند تا چنانچه فروش ۱۰۰ دستگاه از پیکاپ T8 با اقبال مشتریان روبرو شد علاوه بر این تعداد ۴۰۰ دستگاه دیگر از پیکاپ T8 را به وسیله بورس در اختیار متقاضیان قرار دهند. 

اما در نهایت تنها ۶ دستگاه پیکاپ  T8 به کمک بورس کالا فروخته شد تا این خودروساز خصوصی شکستی را در طرح فروش محصولاتش  در کارنامه ثبت کند.

مدیران فروش کرمان موتکر برای اینکه شکست در این طرح فروش بورسی را به سرعت فراموش کنند، جدیدترین محصول خود را به صورت فروَش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار دادند.

پیکاپ T9 محصول جدید کرمان موتور است که در نمایشگاه خودروی تهران که چندی پیش در شهر آفتاب برگزار شده بود در تیررس نگاه متقاضیان خودرو به خصوص علاقمندان به خودروهای پیکاپ  قرار گرفت.

کرمان موتور بعد از رایزنی با سازمان حمایت و کسب مجوز از مسئولان مربوطه در نهایت قیمت یک میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان را محصول جدید خود گذاشت. این طرح فروش به صورت فروق العاده برگزار می شود و پیکاپ  T9 قرار است در بازه ۹۰روز به متقاضیان تحویل داده شود.

این پیکاپ در پنج رنگ سفید، ،مشکی، طوسی خاکستری، قرمز و آبی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

قیمت پیکاپ T9 حدود ۳۰۰میلیون تومان از برادر کوچکترش T8 گران تر است.

پیش بینی می شود قیمت بازاری پیکاپ T9 بیش از دو میلیارد تومان باشد.

این احتمال وجود دارد که کرمان موتور  این محصول خود را با دو گیربکس اتوماتیک و دستی روانه بازار کند. البته هنوز مدیران این خودروساز در این مورد تصمیم نگرفته اند. پیکاپ T8 تنها با گیربکس دستی در بازار حاضر است.

اخبار منتشر شده نشان می دهد استقبال به گونه ای بوده که کرمان موتوری ها، تصمیم گرفته اند عرضه پیکاپ T9 را در اولین دور فروش افزایش دهند تا بتوانند به درخواست خرید تعداد بیشتری از متقاضیان این خودروی پیکاپ پاسخ دهند.

اخبار مرتبط
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها