ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش اقساطی پژو ۲۰۷ آغاز شد + شرایط

30 بهمن 1402
فروش اقساطی پژو ۲۰۷ آغاز شد + شرایط

در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

به گزارش بانک اول، به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگیهای مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال شده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

فوری؛ فروش اقساطی پژو ۲۰۷ آغاز شد + شرایط

نکته:۱ در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

نکته:۲ در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.
تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ است.
جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد.

اخبار مرتبط
گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان۲ دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.
فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها