پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

آغاز مزایده املاک مسکونی، تجاری و کشاورزی تملیکی + جزییات

30 بهمن 1402
آغاز مزایده املاک مسکونی، تجاری و کشاورزی تملیکی + جزییات

در مزایده ۱۱۴۸ سازمان اموال تملیکی حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اموال غیرمنقول به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش بانک اول به نقل از صداوسیما، آقای فرخی، مدیر بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مهلت بازدید از املاک مزایده ۱۱۴۸ این سازمان که از ۲۵ بهمن ماه شروع شده است تا ۷ اسفندماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ادارات کل سازمان اموال تملیکی در مراکز استان‌ها اسناد املاک را رویت و نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

او گفت: در این دوره از مزایده ۴۸۴ فقره انواع املاک مسکونی، تجاری، خدمات، اراضی باغی و کشاورزی و صنعتی مطرح شده است.

فرخی افزود: متقاضیان برای شرکت در مزایده باید پس از بازدید از املاک و اسناد مربوطه حداقل ۵ درصد از مبلغ پایه و کارشناسی شده را به عنوان سپرده ارائه کنند.

مدیر بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مراسم رمزگشایی از پیشنهادات ارائه شده روز ۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط
روز گذشته خبری منتشر شد که از برنامه بانک‌مرکزی برای ورود ایران‌چک‌های ۵۰۰هزارتومانی به بازار خبر می‌داد. پیگیری‌ها از بانک‌مرکزی نشان می‌دهد سیاستگذار پولی کشور هنوز تصمیمی برای افزایش ارزش اسمی اسکناس‌‎های موجود در بازار ندارد.
سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.
حق عائله‌مندی کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری معادل یک‌میلیون و ۴۰۰هزارو۴۱۰تومان و برای بازنشستگان معادل ۲۹۰۰امتیاز تعیین شده است.
اگر کارت یکی از بانک‌های بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات را دارید، می‌توانید با تعریف کردن کارت خود روی برنامه‌ مبتنی بر تلفن همراه، از گوشی موبایل خودتان به جای کارت بانکی استفاده کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها