پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

شناسایی اولین مورد ابتلا به سویه‌ جدید کرونا در ایران / علائم این سویه چیست؟

30 بهمن 1402
شناسایی اولین مورد ابتلا به سویه‌ جدید کرونا در ایران / علائم این سویه چیست؟

رئیس انستیتو پاستور ایران از شناسایی اولین نمونه ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا موسوم به JN۱ خبر داد و گفت: علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی است.

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم رحیم سروری از شناسایی یک مورد ابتلا به سویه جدید کرونا موسوم به J.N.1 خبر داد و اظهار کرد: سویه غالب کرونا در جهان سویه‌ای جهش یافته به نام جی‌ان‌وان است که حدود 60 درصد در آمریکا شیوع دارد و در ایران نیز اولین مورد ابتلا به این سویه کرونا شناسایی شده است.

رئیس انستیتو پاستور ایران افزود: مردم نباید نگرانی خاصی از بابت این سویه کرونا داشته باشند زیرا علائم مربوط به آن خفیف و مشابه سرماخوردگی است‌.

اخبار مرتبط
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.
متخصصان تغذیه ۲ ماده غذایی ارزان‌قیمت را مشخص کردند که در برابر سرطان، چاقی و کلسترول محافظت ایجاد می‌کنند.
سالانه تقریباً ۶۰ میلیون نفر از مردم دچار اختلالات خواب می شوند . مشکلات خواب شامل دیر به خواب رفتن، زود بیدار شدن از خواب، پریدن از خواب، بی کیفیت و بیش از حد سبک بودن خواب و غیره می باشد. معمولاً برای بهبود این مسئله از داروهای خواب آور استفاده می کنند. راه کارهای ریلکسیشن نیز در این امر موثر خواهد بود اما یکی از ساده ترین راهکار ها بهبود عملکرد کبد است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها