ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

عیدی بازنشستگان صندوق فولاد همراه با حقوق بهمن واریز شد

01 اسفند 1402
عیدی بازنشستگان صندوق فولاد همراه با حقوق بهمن واریز شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت عیدی بازنشستگان این صندوق همراه با حقوق بهمن خبر داد.

به گزارش بانک اول  سیدحجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: صندوق بازنشستگی فولاد با تامین منابع مالی، عیدی بازنشستگان صندوق را همراه با حقوق بهمن به حساب این عزیزان واریز نمود.

وی افزود: بر این اساس، مبلغ عیدی مستمری بگیر یا وظیفه بگیر مجرد در سال جاری 25 میلیون ریال، مزایای عائله مندی 7 میلیون ریال و مزایای فرزند به ازای هر فرزند 3 میلیون ریال است.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، مبلغ عیدی بازنشسته دارای دو فرزند مبلغ 38 میلیون ریال و بازنشسته دارای سه فرزند مبلغ 41 میلیون ریال خواهد بود./تسنیم

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد. به گزارش بانک اول، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.
میرهاشم موسوی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها