شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز مزایده جدید اموال تملیکی؛ از خودروهای وارداتی تا طلا و نقره

03 اسفند 1402
آغاز مزایده جدید اموال تملیکی؛ از خودروهای وارداتی تا طلا و نقره

مهلت بازدید از کالا‌های مزایده فوق العاده سراسری الکترونیکی ۵۹۹ اموال منقول سازمان اموال تملیکی آغاز شد.

به گزارش  بانک اول  سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت بصورت اینترنتی بفروش می رساند.

متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت 8 صبح پنجشنبه 3 اسفندماه تا ساعت 24 سه شنبه 8 اسفندماه برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

در این مرحله از مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی کالا‌هایی مانند خودرو‌های مستعمل و وارداتی، ماشین آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب بازی به فروش می‌رسد.

این مزایده بصورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان درمزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر اسناد رسمی منتخب (مندرج در سامانه ثبت نام امضاء الکترونیکی به آدرس www.gica.ir) درسراسر کشور مراجعه نمایند.

علاقمندان به شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

 بازدید از کالا‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت 8 الی 14 امکانپذیر خواهد بود.

رمزگشایی از پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 14 روز شنبه (12 اسفندماه) در محل سازمان مرکزی انجام و اسامی برندگان مزایده در همان روز  اعلام می‌شود.

شرکت کننده‌ها در این مزایده باید مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان 7 درصد از قیمت پیشنهادی را به عنوان تضمین سپرده گذاری کنند.

تقـاضیان می‌توانند برای دریـافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط مزایده الکترونیک به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۲۹۶۲۷۳‌‌‌‌‌‌‌/۹۴ مورخ ۱۵‌‌‌‌‌‌‌/۱۰‌‌‌‌‌‌‌/۱۳۹۴ موضوع ابلاغ اصلاحیه «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‌-ریالی»،‌به استحضار می‌رساند؛ با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل مذکور و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخوردهای واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی داخلی ‌‌-ریالی
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها