جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

راهنمای ثبت‌نام در مزایده اموال تملیکی

03 اسفند 1402
راهنمای ثبت‌نام در مزایده اموال تملیکی

متقاضیان شرکت در مزایده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی می توانند با مراجعه سایت این سازمان و یا به سایت ستاد ایران نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام کنند.

به گزارشبانک اول  به نقل از تسنیم، متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در مزایده های الکترونیک این سازمان نیاز است ابتدا از شرایط شرکت و ضمانت نامه های مربوطه آگاهی و شناخت کامل پیدا کنند.

مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخش مزایده و حراج به قسمت «شرایط شرکت در مزایده و اخذ ضمانت نامه و یا راهنما» مراجعه و با آگاهی کامل برای شرکت در مزایده و خرید اموال مورد نظر وارد سامانه ستاد الکترونیک دولت به نشانی https://setadiran.ir شوند.

 متقاضیان با ورود به سامانه ستاد و انتخاب کلید ثبت نام، در قسمت انتخاب تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنند.

علاقمندان با انتخاب منوی مزایده و انتخاب دسته بندی کالاها می توانند از جزئیات کالاها مطلع شوند.

 ثبت نام غیرحضوری به منظور دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه فراهم است.

 پس از آن متقاضی با دو روش غیرحضوری از طریق سامانه https://www.gica.ir یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر اسناد رسمی می تواند برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام و سپس برای تکمیل اطلاعات به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه کند.

 پرداخت ۷ درصد از مبلغ مزایده با ورود به درگاه مربوطه و دریافت ضمانتنامه های بانکی و بارگذاری تصویر و تحویل اصل ضمانتنامه ها به مسوول سازمان اموال تملیکی در استان ها و ارسال پیشنهادها، از دیگر مراحل شرکت در مزایده ها است.

اخبار مرتبط
روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۲۹۶۲۷۳‌‌‌‌‌‌‌/۹۴ مورخ ۱۵‌‌‌‌‌‌‌/۱۰‌‌‌‌‌‌‌/۱۳۹۴ موضوع ابلاغ اصلاحیه «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‌-ریالی»،‌به استحضار می‌رساند؛ با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل مذکور و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخوردهای واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی داخلی ‌‌-ریالی
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها