جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

خبر خوش برای مردم ۱۰ استان / این افراد زمین رایگان می‌گیرند

03 اسفند 1402
 خبر خوش برای مردم ۱۰ استان / این افراد زمین رایگان می‌گیرند

مرحله سوم واگذاری زمین به ۱۱ هزار متقاضی جوانی جمعیت در ۱۰ استان کشور انجام می‌شود و با این واگذاری‌ها مجموع اراضی واگذار شده به ۷۰ هزار متقاضی می‌رسد.

به گزارش بانک اول مرحله سوم واگذاری زمین به ۱۱ هزار متقاضی جوانی جمعیت در ۱۰ استان کشور انجام می‌شود و با این واگذاری‌ها مجموع اراضی واگذار شده به ۷۰ هزار متقاضی می‌رسد.

در آستانه سالروز ولادت حضرت قائم (عج) و جشن نیمه شعبان، واگذاری ۱۱ هزار و ۶۱۱ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در پویش مهدوی به عنوان مرحله سوم واگذاری‌ها، از ابتدای اجرای طرح تاکنون در ۱۰ استان کشور به متقاضیان انجام می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۴۹۰۰ قطعه در خراسان‌جنوبی، ۱۶۷۲ قطعه در کرمان، ۱۳۵۷ قطعه در البرز، ۷۰۰ قطعه در همدان، ۶۰۲ قطعه در آذربایجان‌شرقی، ۶۰۰ قطعه در یزد، ۵۰۰ قطعه در قم، ۵۰۰ قطعه در بوشهر، ۴۰۰ قطعه در سمنان، ۳۸۰ قطعه در مازندران به متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت واگذار می‌شود.

واگذاری‌ها در مراسمی در این استان‌ها انجام می‌شود و با این واگذاری‌ها، در مجموع تعداد واگذاری‌های زمین در طرح جوانی جمعیت به حدود ۷۰ هزار متقاضی می‌رسد.

اخبار مرتبط
در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.
قبل از اقدام به انعقاد قرارداد خرید املاک، حتما منزلی که قصد خرید آن را دارید، حضوری مشاهده و بررسی کنید. نکات مهم در زمان بازدید حضوری خانه به شرح زیر است:
وزیر اقتصاد می‌گوید: برای موجرانی که اجاره بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها