پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نومعلمان می‌توانند مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند

05 اسفند 1402
نومعلمان می‌توانند مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند

-معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: معلمان جدید استخدام که از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شده‌اند، می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه بندی احکام آنها صادر می‌شود.

به گزارش بانک اول مصطفی پردلی امروز در یادداشتی نوشت: در پی پرسش شما عزیزان، برای نومعلمان سامانه رتبه‌بندی از روز شنبه هفته گذشته باز شده و معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شده‌اند، می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه بندی احکام آنها صادر می‌شود.

نومعلمان می‌توانند مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند

 طرح رتبه بندی معلمان با اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و پس از ۱۰ سال انتظار در دولت سیزدهم اجرایی شده است.

در رتبه‌بندی معلمان، افراد براساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند ارتقا می‌یابند و نه براساس سنوات خدمت؛ هر فردی که وارد آموزش و پرورش می‌شود مبتنی بر آیین‌نامه رتبه‌بندی بر اساس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و افتخاراتی که یک معلم می‌تواند کسب کند، ارتقا خواهد یافت./ایرنا

اخبار مرتبط
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.
سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی سقف نقل و انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها