چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروها ویژه نوبت‌دارهای زمستان؛ متقاضیان ٣ روز برای جایگزینی فرصت دارند

06 اسفند 1402
اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروها ویژه نوبت‌دارهای زمستان؛ متقاضیان ٣ روز برای جایگزینی فرصت دارند

سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در اطلاعیه‌ای نسبت به طرح تبدیل اختیاری محصولات یکی از شرکت‌های خودروساز ویژه متقاضیانی که نوبت تحویل آن‌ها زمستان سال جاری تعیین‌ شده اعلام کرد که از فردا به مدت سه روز (از دوشنبه لغایت روز چهارشنبه) می‌توانند خودروی خود را ابتدا لغو سفارش‌ کرده و سپس از بین هفت محصول عرضه شده توسط دو شرکت خودروساز دیگر، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش بانک اول براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، در راستای جلب رضایت متقاضیان محصولات یک گروه خودروسازی، برای آن دسته از متقاضیان دارای اولویت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ امکان تبدیل اختیاری محصول انتخابی با هفت محصول قابل عرضه از دو شرکت دیگر فراهم شده است.

متقاضیانی که در فروش‌های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند می‌توانند از فردا (دوشنبه هفتم اسفند ماه) خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط  سایر شرکت‌های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

برای این منظور متقاضیان از فردا (دوشنبه هفتم اسفند ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز چهارشنبه ٩ اسفند ماه) فرصت دارند که از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی (www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند.  

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است :

اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروها ویژه نوبت‌دارهای زمستان؛ متقاضیان ٣ روز برای جایگزینی فرصت دارند

گفتنی است که برای این تبدیل، ابتداً متقاضی می‌بایست با مراجعه به صفحه جزئیات سفارش،  نسبت به انتخاب گزینه لغو سفارش خود اقدام کند تا خودروی تخصصی قبلی حذف شود؛ پس از لغو سفارش محصول قبلی توسط متقاضیان، امکان انتخاب یک محصول از سبد محصولات اعلامی در سایت برای آن‌ها، میسر خواهد شد.

بدیهی است با توجه به ظرفیت محدود برخی از محصولات، در صورت تکمیل ظرفیت آن محصول، متقاضیان می بایست نسبت به انتخاب محصول دیگر از محصولات عرضه شده اقدام کنند.

پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری،  فراخوان توسط خودروساز جدید، برای مشتریان به جهت تکمیل وجه خودرو ارسال می‌شود؛ بدیهی است که عدم تکمیل وجه توسط مشتریان در زمان مقرر برای محصول جدید، که بازه‌ای هفت روزه در نظر گرفته شده است،  به منزله انصراف از طرح تلقی خواهد شد و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌شود.

شایان ذکر است که در صورت لغو سفارش و عدم انتخاب محصول جدید، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، سفارش متقاضی به محصول قبلی (همان خودروی تخصصی اول) بازگردانده می‌شود.

مجدد خاطرنشان می‌شود که از فردا،  دوشنبه (هفتم اسفند ماه) الی چهارشنبه (نهم اسفند ماه) به مدت سه روز امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق‌الذکر برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم است و پس از اطلاع‌رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت‌نام نهایی و تکمیل وجه به مدت هفت روز انجام می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.
بورس کالا در سال ۱۴۰۳ نیز به عنوان بستری مطمئن و شفاف برای عرضه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد. نخستین مزایده در سال ۱۴۰۳، مربوط به کامیون کشنده فاو می‌شود که از روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در ویترین بورس کالا قرار می‌گیرد.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها