جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبر مهم برای متقاضیان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

07 اسفند 1402
خبر مهم برای متقاضیان آزمون استخدامی تامین اجتماعی

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی تمدید شد.

به گزارش بانک اول به نقل از مهر، سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۴۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب کند.

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده و با تمدید اخیر، تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه سیزدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی خواهند شد که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد. در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون از در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان خواسته شده اطلاعات مورد نیاز را صرفاً از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند. مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.

اخبار مرتبط
طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به شمار می‌رود که شرط سنی برای استفاده از این طرح ۱۸ تا ۵۰ سال تمام است و افراد با سن بیش از ۵۰ سال، باید معادل مازاد سنی، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.
افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند.
صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پوشش بیمه ای داروها در سال جدید را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها