پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

سرمایه تمامی بانک‌های متخلف در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده کاهش می‌یابد

08 اسفند 1402
سرمایه تمامی بانک‌های متخلف در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده کاهش می‌یابد

مالکی گفت: سرمایه تمامی بانک‌های که در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی کرده و همکاری لازم را انجام نمی‌دهند کاهش می‌یابد.

به گزارش بانک اول ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در حال حاضر روند ساخت حدود ۲ میلیون و ۴۰۰هزار پروژه واحد نهضت ملی مسکن در دستور کار است که دولت در حال تکمیل اراضی این پروژه ها است.

به گفته وی در حال حاضر دولت تمام سعی و تلاش خود را برای تکمیل اراضی پروژه های نهضت ملی مسکن به کار گرفته است اما این اراضی در حال حاضر بایدبه سمتی برود که قابلیت ساخت این پروژه ها در آنها وجود داشته است.

او بیان کرد: همکاری بانک ها خود باعث می شود که روند پرداخت تسهیلات بهبود پیدا کند و از سوی دیگر متقاضیان با انگیزه بیشتری به سمت پرداخت اقساط خود بروند‌.

وی اظهار کرد: طبق برنامه هفتم باید تمامی بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی کنند و در غیر این صورت اگر بانک ها در این حوزه همکاری نکنند از اعتبارات بانک های متخلف در این حوزه کاسته خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
قبل از اقدام به انعقاد قرارداد خرید املاک، حتما منزلی که قصد خرید آن را دارید، حضوری مشاهده و بررسی کنید. نکات مهم در زمان بازدید حضوری خانه به شرح زیر است:
وزیر اقتصاد می‌گوید: برای موجرانی که اجاره بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.
در حالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها