پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

سایت خرید خودروهای وارداتی جانبازان باز شد+ لیست خودروهای قابل انتخاب

08 اسفند 1402
سایت خرید خودروهای وارداتی جانبازان باز شد+ لیست خودروهای قابل انتخاب

به گزارش بانک اول  سایت ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از تاریخ ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ مجددا برای افراد جامانده از طرح قبلی باز شده است.

طرح عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان مدتی است که اجرایی شده و فاز اول ثبت نام مدتی پیش انجام شد. حال با توجه به این‌که حدود ۳۰۰۰ نفر از جانبازان از این طرح جا مانده بودند، مجددا این طرح اجرایی و از تاریخ ۶ الی ۱۲ اسفندماه سال جاری در دسترس خواهد بود

راه اندازی مجدد ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

طبق اخبار واصله، در طرح ثبت نام مجدد، جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه قادر به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی خود هستند. همچنین جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام یا ویرایش اقدام نمایند. جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سامانه عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی اقدام نمایند. در ادامه جدول خودروهای عرضه شده برای جانبازان ویژه ۷۰ درصد را مشاهده نمایید.

لیست ماشین های موجود در سامانه جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

نام برند مدل خودرو سال تولید
تویوتا کمری هیبرید دیلوکس ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید فلگشیپ ۲۰۲۳
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C180 ۲۰۲۴
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و 220i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان 318i ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات 500X هیبرید ۲۰۲۴

با توجه به اصلاحیه انجام‌شده در آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو برای جانبازان، سقف قیمت خودروها دستخوش تغییراتی بوده است و مدل‌های جدیدی در لیست منتشر شده به چشم می‌خورند.

شایان ذکر است که پیش ثبت نام فعلی تنها به‌منظور اطلاع نسبت به نوع درخواست و نیازسنجی خودروهای درخواستی جانبازان است. پس از ثبت نام، متعاقبا نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت‌های واردکننده از طریق اطلاع‌رسانی به آگاهی تمامی جانبازان خواهد رسید.

اخبار مرتبط
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.
براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها