جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط حراج ویژه ایران خودرو اعلام شد

09 اسفند 1402
شرایط حراج ویژه ایران خودرو اعلام شد

در این گزارش شرایط فورش فوری ایران خودرو را به طور کامل بررسی می کنیم.

به گزارش بانک اول پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد.

تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

هایما اس ۷ پلاس در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است که قیمت آن‌ها تفاوت اندکی دارد. در حال حاضر قیمت نقدی هایما S۷ پلاس مشکی رنگ مدل ۱۴۰۲ به ۱ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان می‌رسد. قیمت نقدی هایما S۷ پلاس سفید رنگ مدل ۱۴۰۲ نیز ۱ میلیارد ۶۸۸ میلیون تومان است.

برای خرید اقساطی هایما اس ۷ پلاس پرداخت حداقل ۵۰ درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت الزامی بوده و حداکثر زمان بازپرداخت اقساط خودرو ۳۰ ماهه است. در این شرایط فروش اقساطی ، هایما اس ۷ پلاس با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند آن نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

بر این اساس، برای خرید خودرو هایما اس ۷ پلاس مشکی رنگ به صورت اقساطی باید مبلغ ۸۳۹ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفت و مبلغ باقی مانده را در ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه پرداخت کرد.

همچنین پیش پرداخت برای خرید اقساطی هایما اس ۷ پلاس سفید رنگ، ۸۴۴ میلیون تومان و تعداد اقساط مشابه با خودرو مشکی رنگ ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه خواهد بود.

شرایط فروش فوری ایران خودرو اقساطی

پژو پارس، ایران خودرویی ها را مجبور کرد تا محصول پیشنهادی خود را برای جایگزینی این خودرو را به صورت قسطی در اختیار متقاضیان محصول پُر طرفدار خود قرار دهند.

سورن پلاس با موتور XU۷P به صورت نقد و همچین اقساط از سوی ایران خودرو به متقاضیان دریافت پژو پارس، پیشنهاد شده است.

آبی های جاده مخصوص در اطلاعیه خود در ارتباط با واگذاری پژو پارس با موتور XU۷P به متقاضیانی که موعد تحویل گرفتن خودروی مورد نظرشان زمستان ۱۴۰۲ است پیشنهاد داده از خیر تحویل گرفتن پژو پارس با موتور XU۷P بگذرند و به جای ان سورن پلاس با موتور XU۷P را دریافت کنند.

مدیران ایران خودرو برای اینکه دل متقاضیان پژو پارس را به دست بیاورند حاضر شده اند تا سورن پلاس با موتور XU۷P را علاوه بر فروش نقدی به صورت فروش قسطی نیز به آنها واگذار کنند.

متقاضیانی که پیشنهاد آبی های جاده مخصوص را بپذیرند و قصد خرید نقدی داشته باشند، می توانند با پرداخت حدود ۴۵۹ میلیون تومان سورن پلاس با موتور XU۷P را در اختیار بگیرند.

اگر فروش نقدی سورن پلاس با موتور XU۷P مورد پذیرش متقاضیان پژو پارس با موتور XU۷P قرار نگیرد ایران خودرویی ها راه دوم که همان فروش قسطی محصول جایگزین پیشنهادی است را پیش پای متقاضیان محصول پُرطرفدار خود قرار داده اند.

در برنامه فروش قسطی سورن با موتور XU۷P متقاضیان می توانند مبلغی حول و حوش ۳۶۰ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

الباقی مبلغ خودرو نیز طی چهار فقره چک به تاریخ های ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، انتهای شهریور سال آینده، آخر پاییز ۱۴۰۳ و آخرین چک نیز به تاریخ ۲۸ اسفند سال آینده به ایران خودرو پرداخت کنند. مبلغ هر چک نیز حدود ۲۸ میلیون تومان تعیین شده است.

البته در فروش قسطی قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P حدود ۱۳ میلیون تومان از قیمت فروش نقدی گران تر برای متقاضیان تمام می شود.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تاکید کرده در فروش قسطی متقاضیان می توانند علاوه بر پرداخت چک ها از حساب شخصی خود، چک از فرد ثالث نیز به ایران خودرو تحویل دهند به این شرط که چک ها صیادی (بنفش رنگ) باشد و وضعیت حسابی که چک از ان صادر می شود بر اساس اعلام بانک مرکزی سفید باشد.

سورن پلاس با موتور XU۷P با سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی به متقاضیان عرضه می شود. تحویل سورن پلاس با موتور XU۷P بعد از تکمیل پرونده ۹۰ روزه خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو با چک

البته اگر فروش سورن پلاس با موتور XU۷P به صورت نقد و اقساطی مورد پذیرش متقاضیان قرار نگیرد ایران خودرویی پیشنهاد سومی هم برای آنها دارند.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته نیز به ثبت نام کنندگان برای پژو پارس با موتور XU۷P که موعد تحویل آنها زمستان ۱۴۰۲ است و پیامک از ایران خودرو دریافت کرده اند نیز پیشنهاد شده است.

این محصول هاچک بک (بدون صندوق عقب) به صورت پیش فروش به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود. متقاضیانی که قصد جایگزینی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته با پژو پارس با موتور XU۷P را دارند می توانند برنامه ریزی کنند و این خودروی جدید ایران خودرو را در مهر سال آینده از ایران خودرو تحویل بگیرند یا اینکه آبان سال آینده را به عنوان زمان تحویل گرفتن پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته انتخاب کنند.

اگر مهر سال آینده انتخاب شود متقاضیان باید ۵۰ درصد قیمت فعلی خود یعنی حول و حوش ۲۴۹ میلیون تومان را به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

اگر آبان را به عنوان بازه زمان تحویل انتخاب کنند مبلغ پیش پرداخت ۴۵ درصد قیمت فعلی خودرو یعنی نزدیک به ۲۲۴ میلیون تومان می شود.

الباقی قیمت پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته براساس قیمت زمان تحویل محاسبه و از سوی متقاضیان به حساب ایران خودرو واریز خواهد شد.

قیمت پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته در چهار رنگ خاکستری، سفید، مشکی و تیتانیوم در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیانی که برای پژو پارس نام نویسی کرده اند مختار هستند که پیشنهاد ایران خودرویی را به پذیرند یا اینکه همچنان روی تحویل گرفتن پژو پارس با موتور XU۷P اصرار کنند.

این طرح پیشنهادی ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس از روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان اوجد شرایط قرار دارد.

ایران خودرویی ها امیدوارند این ایده فروش قسطی مشتریان پژو پارس را از تحویل گرفتن این خودرو منصرف کند.

ایران خودرو شرایط فروش نقد و اقساط سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی را اعلام کرد.

ایران خودرو اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

نکته:۱ در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

نکته:۲ در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد.

در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه بهمن ماه میپردازیم.

ایران خودرو شرایط تبدیل حواله خودروی دناپلاس دستی به سه محصول سورن پلاس، تارادستی و ۲۰۷ دستی شیشه‌ای را اعلام کرد.

ایران خودرو شرایط تبدیل حواله خودروی دنا پلاس دستی به سه محصول سورن پلاسXU۷p، تارادستی V۱P و ۲۰۷ دستی شیشه‌ای ویژه متقاضیان طرح عادی اولویت بهار ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، خودرو سورن پلاس با موعد تحویل سه ماهه و قیمت ۴۵۹ میلیون تومان، تارا دستی با موعد تحویل مرداد و شهریور و مبلغ ۲۹۰ و ۲۶۱ میلیون تومان و خودرو ۲۰۷ نیز با موعد تحویل تیر و مرداد و قیمت ۲۴۹ و ۲۲۶ میلیون تومانی است.

شرکت ایران خودرو فراخوان واریز وجه و ثبت نام خودروی هایما ۷X را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان متقاضیانی که در آذر ماه سال جاری در سامانه یکپارچه، خودروی هایما ۷X را ثبت نام نموده‌اند می‌تواند به صورت نقدی و با قیمت مصوب فروش ۱٬۴۸۱٬۳۱۸٬۸۰۰ تومان اقدام به ثبت نام خودرو کنند.

هایما ۷X در رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و ذغالی متالیک قابل عرضه است.

مهلت ثبت نام از دوشنبه ۲۳ بهمن آغاز شده و تا پنجشنبه ۳ اسفند ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود.

خودرو هایما ۷X

کد کلاس ۵۳۰۰۱

قیمت مصوب فروش ۱٬۴۸۱٬۳۱۸٬۸۰۰ تومان

رنگ های قابل عرضه مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، ذغالی متالیک

برنامه فروش ۱۰۷۸۳۰

موعد تحویل ۹۰ روزه

سود مشارکت و انصراف صفر

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها