پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

طرح تبدیل اختیاری خودرو تا شنبه ۱۲ اسفند تمدید شد

09 اسفند 1402
طرح تبدیل اختیاری خودرو تا شنبه ۱۲ اسفند تمدید شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:طرح تبدیل اختیاری محصولات یکی از شرکت‌های خودروساز ویژه متقاضیانی که نوبت تحویل آن‌ها زمستان سال جاری تعیین شده، تا شنبه تمدید شد.

به گزارش بانک اول مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که در فروش‌های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند از ۷ اسفند خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

او گفت: برای این منظور متقاضیان از (دوشنبه هفتم اسفند ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز چهارشنبه امروز ٩ اسفند ماه) فرصت داشتند که از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌های داخلی (www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند که بدین منظور این فرصت تا شنبه ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است:

متقاضی به محصول قبلی بازگردانی می‌شود.

* پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری و فراخوان توسط خودروساز، در صورت عدم تکمیل وجه توسط ایشان در زمان مقرر برای محصول جدید، به منزله انصراف از طرح تلقی و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌شود.

لازم به یادآوری است که از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ الی شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم بوده و پس از اطلاع رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت هفت روز است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.
براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها