شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

قیمت انواع سکه

حراج چهلم شمش طلا لغو شد/ اعلام زمان حراج سکه
با اعلام رسمی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. بنابراین با توجه به تعطیلی بانک‌ها در روز ۷ مرداد، حراج چهلم شمش طلا که بنا بود فردا برگزار شود، لغو می‌شود و اگر در صورت عدم تغییر در نحوه فعالیت ادارات در روز دوشنبه ۸ مردادماه، حراج سکه طبق روال قبلی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳/ افزایش دسته‌جمعی قیمت‌ها
امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۱,۳۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳/ طلا کاهشی شد
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۸ درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرد.
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
اختلاف قیمت طلا و ارز دولتی و آزاد چقدر است
اختلاف قیمت سکه دولتی و آزاد که از زمان عرضه سکه در مرکز مبادله ارز و طلا اهمیت پیدا کرده، بین پنج تا ۷.۵ درصد محاسبه می‌شود. ربع‌سکه دولتی در آخرین عرضه از سوی مرکز مبادله تقریبا ۹۵۰ هزار تومان زیر قیمت بازار آزاد فروخته شده و این عدد برای نیم‌سکه چیزی نزدیک یک میلیون و ۷۰۰ و برای سکه تمام حدود دو میلیون تومان به ثبت رسیده است.
معاملات شمش طلا از ۷ تن گذشت/ ادامه حراج سکه از هفته آینده
سخنگوی مرکز مبادله همچنین به موضوع حراج سکه در مرکز مبادله اشاره کرد و گفت: از روز دوشنبه هفته آینده مورخ هشتم مرداد ماه جلسات حراج سکه طلا طبق روال سابق برگزار می‌شود.
قیمت سکه پارسیان امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ + جدول
سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳/ افزایش قیمت‌ها
امروز قیمت دلار و طلا بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۰,۵۵۰,۰۰۰ (چهل میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.
یک پیش‌بینی جدید از قیمت دلار، طلا و سکه
روند قیمت در بازارهای مالی بعد از مشخص شدن نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به طور پیوسته ریتم کاهشی داشت. این روند نزولی با شروع ایام سوگواری محرم تداوم یافت؛ در حالی که اخبار و رویدادهای نامساعد سیاسی نظیر ترور ترامپ و یا تشدید تنش در منطقه خاورمیانه نتوانست بازارهای مالی به‌ویژه قیمت دلار را افزایش دهد.
فوری؛ حراج سکه این هفته هم برگزار نمی‌شود
اصغر بالسینی با اشاره به حراج سکه از سوی مرکز مبادله ارز و طلا اظهار کرد: در هفته جاری حراج سکه در مرکز مبادله برگزار نمی‌شود اما هر دو جلسه حراج شمش به قوت خود باقی است که روز گذشته یک جلسه آن برگزار شد و ۲۲۹ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار، خریداری و معامله شد و جلسه بعدی (سی و نهم) نیز فردا دوم مرداد برگزار می‌شود.
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳/ طلا ارزان شد
امروز قیمت سکه امامی به ۴۰,۳۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است. قیمت دلار اما روند افزایشی را دنبال کرده است.
شرکت در حراج شمش طلا چقدر پول می خواهد؟
سی و نهمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، (سه‌شنبه دوم مردادماه) برگزار می‌شود و این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه یکم مرداد ماه، در سی و نهمین حراج این مرکز شرکت کنند.
قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت
قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم در روز جاری نسبت به روز گذشته تغییر نداشت و ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. نیم‌سکه و ربع سکه امروز نیز بدون تغییر نسبت به دیروز به ترتیب به ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
نحوه خرید انواع سکه از مرکز مبادله
اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله با اشاره به نحوه فرایند خرید سکه طلا از سوی این مرکز، گفت: فرایندی که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به متقاضیان حراج سکه تخصیص داده می‌شود به صورت روش حراج به اصطلاح «هلندی» است و افرادی که متقاضی دریافت سکه هستند باید از طریق سامانه market.ice.ir فرآیند احراز هویت، واریز وجه و ثبت سفارش را انجام دهند. براین اساس، متقاضیان باید در یک بازه زمانی سه ساعته (از زمان آغاز فرایند حراج) ثبت سفارش خود را از طریق سامانه مذکور، انجام دهند.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا کاهشی شد/ سکه در کانال ۴۰ میلیون تومان باقی ماند
در روز جاری بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۳۹۹ دلار است که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) ۶۴ دلار کاهش داشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳/ دلار صعودی شد
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
طلا و سکه ارزان شد
هر قطعه سکه طرح قدیم امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت دلار نسبت به روز گذشته است.
افزایش قیمت سکه در بازار تهران/ طلای جهانی ۳۲ دلار افزایش یافت
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، ۲۷ تیرماه) در بازار طلای تهران با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (یکشنبه) در میانه کانال ۴۰ میلیون تومان ماند و بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۳۲ دلار افزایش یافت.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
مرکز مبادله ارز و طلا چیست و چگونه در حراج سکه شرکت کنیم؟
در تالار اسکناس ارز انواع اسکناس ارزهایی مانند یورو، دلار، روبل، دینار، لیر، یوآن در یک بستر عرضه و تقاضا مورد معامله قرار می‌گیرند. این تالار با هدف تخصیص ارز به نیازهای قانونی افرادی که به دنبال ارز خدماتی هستند، ایجاد شده است
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت سکه پارسیان، امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳
قیمت سکه پارسیان، امروز ۲۴ تیر ۱۴۰۳، در مقادیر ۵۰ صوت تا 3 گرم، به ثبت رسید.
برای پس انداز چه سکه‌ای بخریم؟ ۵ فاکتور مهم
قیمت سکه اولین و مهم‌ترین فاکتوری است که باید برای خرید سکه در نظر داشته باشید. ابتدا پیش از سرمایه گذاری قیمت یک نوع سکه را در طول چند سال اخیر را بررسی کنید. با این کار متوجه شوید که کدام سکه در طولانی مدت سود بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر نیاز به سرمایه گذاری بلند مدت دارید، باید از سکه‌ای که می‌خرید توقع داشته باشید که به طور متوسط هر سال ۱.۵ تا ۲ برابر میزان سرمایه شما را افزایش دهد.
سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/ دلار ۵۷ هزاری شد
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 365 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون تومان است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳/ طلا ارزان شد
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت دلار و سکه نسبت به روز گذشته است.
پیش.بینی بازار طلا، ارز و بورس تا زمان تشکیل دولت پزشکیان/ قیمت‌ها تا چه عددی تغییر می‌کند؟
در همین راستا علی صادقین، کارشناس اقتصادی، تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید بازار آرامی را برای دلار پیش‌بینی کرد و به تجارت‌نیوز گفت: «با پیروزی مسعود پزشکیان و با توجه به برنامه‌ها و تیم اقتصادی احتمالی ایشان، به نظر می‌رسد تا مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید، روند نسبتاً باثباتی در بازارهای ارز و طلا داشته باشیم.»
بروزرسانی سامانه حراج سکه
مرکز مبادله در اطلاعیه‌ای تأکید کرده است: امروز چهارشنبه 20 تیرماه سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران جهت استرداد وجه غیرفعال است و متقاضیانی که قصد استرداد وجه دارند، پس از بروزرسانی سامانه و از فردا پنج‌شنبه 21 تیرماه به سامانه مراجعه کنند.
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳/ طلا ۱۸ عیار گران شد
امروز در بازار قیمت طلا نسبت به روز گذشته روند افزایشی را دنبال کرده است.
قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول
سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم. سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
امروز در بازار قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳/ کاهش قیمت ها
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
ریزش ۱.۱ میلیون تومانی قیمت سکه در بازار
سکه تمام طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را نسبت به روز آخر هفته‌ی گذشته داشته و در حالیکه روز پنجشنبه در آخرین معاملات، ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد، امروز ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
پانزدهمین حراج سکه دوشنبه برگزار می‌شود + شرایط
در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ می‌شود و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف‌پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به‌دلیل عدم‌مراجعه خریدار به شعبه انتخاب‌شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به‌مدت 180 روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.
قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۱۶ تیر + جدول
سوت واحد اندازه‌گیری جرم طلا بوده و یک گرم = ۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک‌هزارم گرم.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳/ سقوط طلا و سکه
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ تیرماه برگزار میشود
به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
ازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
 قیمت انواع سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در انواع سوت با عیار ۷۵۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳/ سقوط قیمت ها
امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۲,۶۰۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.
صدای پای پول داغ در بازار ارز و سکه
شرایط دوقطبی انتخابات داخل و رویکرد‌های متضاد هر یک از نامزدها موجب شکل‌گیری برخی سوگیری‌ها از سوی فعالان بازار شده است. برخی معتقدند با پیروزی جبهه تندرو در انتخابات روز جمعه آتی معتقدند که چشم‌انداز روابط خارجی کشور تیره‌تر خواهد شد و در نتیجه اقدام به پوشش ریسک‌های خود تحت تاثیر این سناریو کرده‌اند.
سکه وارد کانال ۴۳ شد
هر قطعه سکه طرح قدیم در معاملات امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شد. نیم‌سکه در روز جاری با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
روند تحویل سکه‌های خریداری شده از مرکز مبادله چگونه است؟
بالسینی اظهار کرد: شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا چهاردهمین مرحله از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود اشخاصی که طی بازه زمانی ۳۱ تیرماه تا ۷ مردادماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
،بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت انواع سکه در چهاردهمین حراج اعلام شد
از مجموع ۳۰ هزار و ۴۲۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. در حراج نیم سکه نیز ۱۲ هزار و ۴۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۴۴۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.
کاهشی شدن طلا و سکه
قیمت سکه یک گرمی نیز کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و به نرخ ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.