پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شوک به بازار خودرو ؛ افزایش عجیب قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو

24 خرداد 1401
شوک به بازار خودرو ؛ افزایش عجیب قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو

به گزارش بانک اول قیمت روز پراید در حال حاضر ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و پژو ۴۰۵ GLX حدود ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.محصولات ایران خودرو افزایش قیمت بیشتری نسبت به خودرو‌های سایپا از خود نشان می‌دهند. سمند LX در اولین روز هفته حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز سمند EF۷ در همراهی با موج افزایش قیمت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته و با نرخ ۹۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس امروز رکورددار افزایش قیمت در بازار است و حدود سه میلیون تومان گران شده. با این حساب قیمت روز دنا پلاس در حال حاضر ۱۵۳ میلیون تومان است.

 

 تازه‌ترین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز شنبه ۱۴ دی ماه را در جدول‌های زیر (تا ساعت پیش از ۱۲ امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها