پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

طرح پیش فروش خودروهای شرکت سایپا+ جزئیات

24 خرداد 1401
 طرح پیش فروش خودروهای شرکت سایپا+ جزئیات

به گزارش بانک اول تیبا صندوقدار، ساینا، کوییک، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ جز محصولاتی هستند که از ۶ اسفند پیش فروششان برای تحویل در بهمن و اسفند ۹۹ آغاز می شود. تیبا صندوقدار آپشنال، تیبا ۲ آپشنال (پلاس) ساینا آپشنال، کوییک آر و سایپا ۱۵۱ آپشنال هم در این طرح پیش فروش سایپا عرضه می شوند.

در این طرح فروش سایپا مشتریانی می توانند اقدام به ثبت نام نمایند که سن ۱۸ سال کامل به بالا را داشته باشند و از سویی در ۱۸ ماه گذشته از گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا خودرویی را تحویل نگرفته باشند.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، امکان صلح حواله ها وجود ندارد و سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد به سپرده اولیه خریداران تعلق می گیرد

شرایط فروش سایپا اسفند 99

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها