ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

پاسخ به سوالات مردم درخصوص صندوق واسطه گری مالی یکم(ETF)

24 خرداد 1401
پاسخ به سوالات مردم درخصوص صندوق واسطه گری مالی یکم(ETF)

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سوالات مردمی و پاسخ های معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد برای بهره برداری مخاطبان بر روی درگاه این وزارتخانه، شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) و صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) به نشانی های الکترونیکی ذیل قرار گرفته است.

‏Mefa.ir

‏Etf.mefa.ir

‏Shada.ir

شایان ذکر است، پذیره نویسی صندوق واسطه‏ گری مالی یکم از بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۴آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ از طریق درگاه های حضوری و غیرحضوری بانکهای منتخب انجام می شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها