پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

ثبت نام سهام عدالت 99 صحت دارد؟/ کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند

24 خرداد 1401
ثبت نام سهام عدالت 99 صحت دارد؟/ کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند

به گزارش بانک اول؛ فعلا ثبت نام سهام عدالت در سال 99 نداریم!!! این پاسخی بود که یک منبع آگاه در سازمان خصوصی سازی به خبرنگار راهبرد معاصر داد. با آزادسازی سهام عدالت این پرسش ایجاد شده که کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند؟

پس از آنکه در سال 85 طرح سهام عدالت (sahamedalat) با هدف کاهش شکاف طبقاتی و رفع فقر رسما کلید خورد، به مرور اقشار مختلف مشمول ثبت نام سهام عدالت در سامانه www.samanese.ir شدند (www.ipo.ir سایت سازمان خصوصی سازی است و با سایت سهام عدالت تفاوت دارد) و در مجموع تا پایان ثبت نام، 49 میلیون 226 هزار نفر در سامانه سهام عدالت کد دریافت کردند. اما این طرح که در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی طراحی شده بود، در دولت دهم رسما ثبت نام آن متوقف شد و فرد جدیدی سهام عدالت دریافت نکرد. ثبت نام سهام عدالت 98 در دولت های یازدهم و دوازدهم نیز متوقف ماند و با این اوصاف بسیاری از کسانی که از نظر درآمدی متوسط یا ضعیف هستند از این سهام محروم ماندند.

 

 

ثبت نام جدید سهام عدالت

سهام عدالت اختصاصی به هر فرد حدود یک میلیون تومان در سال 96 ارزش گذاری شد که با نوسانات ارزی یک سال اخیر ارزش آن بالاتر رفته است. به همین دلیل تعداد متقاضیان ثبت نام این سهام نیز افزایش یافته است.

 

با وجود تعداد قابل توجه جاماندن از ثبت نام سهام عدالت، هنوز ثبت نام جدید سهام عدالت 99 از زمان توقف آن آغاز نشده و متاسفانه مانند دیگر برنامه های عدالت اجتماعی که در دولت ها اجرا شده، این طرح نیز با اشکالات فراوان و سوء مدیریت دولتمردان ناقص اجرا شد. نمونه های دیگر این طرح ها بسته حمایتی دولت و سبد کالا 98 است که بسیار بی نظم و بی برنامه انجام می شود.

 

با این وجود اخیرا برخی رسانه ها و صفحه ها در فضای مجازی از ثبت نام سهام عدالت جدید برای دریافت سود خبر دادند که سازمان خصوصی سازی نسبت به این موارد هشدار داده است. در ادامه برخی از اطلاعیه ها و هشدارهای این سازمان می آید:

 

متاسفانه برخی سودجویان به بهانه سود سهام عدالت و ثبت نام سهام عدالت (sahamedalat) از برخی شهروندان وجوهی را دریافت کرده اند و یا اطلاعات حساب بانکی آن ها را گرفته اند و از این طریق دست به کلاهبرداری رده اند. سازمان خصوصی سازی نسبت به هر گونه پرداخت وجه و یا ارائه اطلاعات به افراد نامرتبط هشدار داده و تنها مرکز دریافت اطلاعات را سامانه سهام عدالت به آدرس زیر معرفی کرده است:

سامانه سهام عدالت /samanese.ir

پس کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند؟

متاسفانه پاسخ این است؛ فعلا صبر! دولت پس از گذشت سالها از ثبت نام سهام عدالت هنوز راهکاری برای ثبت نام جدید نیندیشیده و برنامه ای ندارد. باید منتظر ماند که آیا افراد واجد صلاحیت که سهام عدالت ندارند آیا ثبت می شوند یا خیر؟

 

جزئیات واریز سود سهام عدالت 98

به گفته سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت 98 در اسفند ماه به حساب افراد واریز خواهد شد و مبلغ سود بیش از 200 هزار تومان به ازای هر یک میلیون تومان سهام خواهد بود. بر این اساس اگر میزان سهام افراد یک میلیون تومان باشد حدود 200 هزار تومان سود می گیرند و اگر 450 هزار تومان سهام داشته باشند سود آن حدود 90 هزار تومان خواهد شد.

 

زمان واریز سود سهام عدالت از سوم اسفند 98 خواهد بود و تا فروردین 99 به مرور همه اقشار سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند. البته ضروری است که شماره شبا قبلا در سامانه وارد شده باشد.

سهام عدالت به چه کسانی تعلق میگیرد؟

فلسفه سهام عدالت این بود که شکاف میان مردم کاسته شود و بنا بود همه کسانی که جزو دهک های پایینی جامعه هستند همگی سهام عدالت دریافت کنند. برای این منظور اقشار دسته بندی شدند و گروه به گروه سهام عدالت از طریق ارگان ها و نهادها به آنها تعلق گرفت. با این وجود به دلیل برخی ناهماهنگی ها افرادی با وجود حقوق پایین از ثبت نام سهام عدالت جا ماندند و با توجه به توقف ثبت نام تا به امروز سهام عدالت به آنها تعلق نگرفته است و طبیعتا سودی هم برای آنها واریز نمی شود چون سود سهام عدالت تنها به کسانی تعلق میگیرد که قبلا در سامانه سهام عدالت ثبت نام شده باشند و شماره شبا خود را وارد کرده باشند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رقیه بیک زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام علیکم، من سرپرت خانوادم هستم و زمانی که برای سهام عدالت ثبت نام میکردند گفتن باید یا تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی باشی یا بیمه تامین اجتماعی، خوب من تحت پوشش نبودم با اینکه 2 تا بچه داشتم و شاغل با حداقل درآمد قبول نکردن و بیمه هم نبودم. خوب تکلیف چی بود باید چیکار میکردم. بعدشم که بعد سالها محل کارم بیمه کردند دیگه ثبت نامی نبود. حتی با اینکه 2 ساله بیکارم کمک هزینه هم دریافت نمیکنم ،هیچ کس نیست که به این امور رسیدگی کنه؟ الانم بخوان ثبت نام کنن کی میخواد امثال من رو شناسایی کنه .

مسلم رئیسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام خدمت شمامسئولین وظیفه شناس بنده ازموقعی که سهام عدالت ثبت نام شروع شداون موقع مجردبودم بنده فیش یک ملیون تمانی هم دارم اما یک ریالی ازدولت بعنوان سودسهام عدالت دریافت نکرده ام آیامسئولی هست به فکرمن بدبخت با سه تابچه مستاجر کارگرباشه.ازشما مسئولین محترم تقاضای عامیانه عاجزانه دارم مشکل من وامصال من راحل نمائید باتشکر ازراه ارتباطی که سرراه مردم قرارداده اید.اجرتان پیش خداوند

پرویز شهبازی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگرطرحی اجرا میشود برای قشر کم درامد یا ضعیف کشور پس باید تا نفر آخر را ثبت کنند الان من مستاجرم ،خانمم بیماره دارو مصرف میکنه ،دوتا بچه دارم چرا باید ثبت نام نشوم برای سهام ایا سهام عدالته ،لطفا چاره ای بیندیشید

omid shahjani
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پدر من ۵۰سالشه سال ۸۵ ثبت نام کرده اما ب اون چیزیتعلق نگرفته چ گناهی کردیم ما بد بخت بیچاره ها

حسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من معلول بهزیستی هستم و به من سهام عدالت ندادن چطور میتونم برای خودم و خانوادم ثبت نام کنم

مهسا ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقا این چه وضعیه، من پدرم نه بیمه هست نه حقوق بازنشستگی داره، این چه سهام عدالتی هست که ما نداریم؟.؟.؟!!!! کو عدالت!! کو عدالت

ش حسيني
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام خوبه اسمش روشه سهام عدالت اين بي عدالتي محض ،توي اين كشور هييييچ کاری تمام و کمال انجام نمیشه ،چه برسه به سهام عدالت ،من خودم ثبت نام کردم چندین بار پیگیری کردم اخرش هیچی شد ،ازسال ۹۴ که سایت واسه ثبت نام بسته شده الان ۵سال میگدره لااقل یه مهلت یه ماهه به کساییکه ثبت نام نکردن بدن ،یا ثبت نامشون کامل نبوده اقدام کنند. کشوری که این همه منابع داره و ثروت ۸۰ درصد زیر خط فقرن ،کاملا مشخصه مسیولین دارن چیکار میکنن.

سمیرا میری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان چرا ما سهام نداریم عمو من پولداره داره ما نداریم

حاج حسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این عدالت نیست که منه کارگر نداشته باشم کارمندی که 8ملیون حقوقشه داشته باشه ایا سهام عدالت یا سهام بی عدالتی و تبعیض؟

سعید فاضلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام..بنده ثبت نام کردم.فرم تائید از کافی نت گرفتم با کد رهگیری,اما متاسفانه سهامی به من تعلق نگرفت.لطفا پیگیری بفرمایید.

علی محیطی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام واقعا این چه قانوتیه که نصف مردم سهام داشته باشند ونصفه دیگه نه .اونم به کسایی سهام دادین که وضعیت مالیشون خوبه ولی کسایی که ندارن بهشون ندادین لطفا ثبت نام کنید

منصوره سیقلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با عرض سلام سالی که برای اولین بار سحام عدالت ثبت نام کردن من در دو دفتر سحام عدالت ثبت نام کردم ویک بار هم گفتن خانمهایی که سرپرست خانوار هستتند بیایند برای سهام عدالت ثبت نام کنند با من رفتم در صف طولانی وثبت نام کردم چون من سال 80 شوهرم به رحمت خدا رفته بود خودم کار می کردم وبه من مرخصی نمی دادند که پیگیر بشوم و از سحام عدات برای من خبری نشد

سارا اسلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من متولد ۱۳۸۶ هستم و از وقتی بدنیا آمدم ثبت نام سهام عدالت متوقف بوده .الآن سهام عدالت ندارم چطوری باید ثبت نام کنم

سعید محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اقا هی میگید قانون قانون.بزارید خیالتون راحت شه قانون قانونه جنگله ۲ضربدر۲ میشه ۵۳کی به کیه

مصطفی نورریز
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام این چه عدالتی منی که 5نفرم سهام عدالت ندارم ولی کسایی که 3 تا خونه دوتا ماشین وحقوح بالایی دارن سهام عدالت دارن از رهبری محترم تقاضا مندم دستور فرمایند جامانده های سهام عدالت بتوانند ثبت نام کنند و از آن بهره مند شوند.

علی ابوالحسنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام.از اسمش پیداست سهام عدالت.من سال 85 بود که ثبت نام کردم وکارگر هستم .وکدرهگیری نیز دارم .چندین بار مراجعه کردم وگفتند که بعداز دریافت پیامک بیایید اینجا وهیچ موقع پیامک نیومد درصورتی که به آشنایانمان پیامک امد وانها کارشون درست شد .ودوباره رفتم گفتند به صورت حرف فامیلی الفبایی پیامک میدهیم وگفتم که اگه اونجوری باشه فامیل من ابوالحسنی هست چرانیومده .گفتند از آخربه اول .ولی همیشه از دوران مدرسه من نفراول بودم .خدارا خوش نمیاد بعداز این همه دوندگی به ماچیزی تعلق نگرفته.لطفا مارانیز جز سهامداران قرار دهید وعدالت را برقرار کنید .باتشکر

علی اکبر دهقان بنادکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام به دلیل گرفتاری و مشکلات موفق نشدم سهام عدالت ثبت نام کنم. گارگر هستم و بیمه ندارم. لطفا برای ثبت نام جا ماندگان از سهام عدالت اطلاع رسانی کنید. ممنون

قجر جهانگیرب حج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این چه قانونیه انهایی که دوتا ماشین دارن خونه دارن سهام عدالت میگیرن یکی مثل ماهم که هیچ در امدی نداریم خرجیمون هم با زور درمیاریم اجاره نشین هستیم هشتمون در گروه نهمون است هیچ گونه سهامی نداربم اخه چرا این چه قانونیه اگه راست میگین تحقیق کنین تا انهایی که واقعا محتاجن شناسایی بشن به داد این افراد برسین واقعا قانون الکیه خدا را در نظر بگیرین انهایی که مسعول این عدالت هستن پس خدایی این عدالت را اجرا کنین خودتون میدونید وخدایی که شما را مسعول این کار کرده

صدیقه ظاغر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این دیگه چه عدالتی هست من در اطرافیان خودم کسانی رامیبینم که درامد خیلی کمی دارند ولی سهام عدالت شاملشون نشده مثلا پدر خودم یک بازنشسته ده سال سابقه بدون خانه وبا حقوق ماهی یک وسیصد شاملش نشده ولی بستگان که متولد روستا هستند ودر شهر در آمدهای ملیونی در روز دارند سهام عدالت میگیرن یا در همان روستا در آمد بالایی دارند

هادی سبیتاوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من سال ۸۵ثبت نام کردم وچک دارم ولی اسمم درسهام عدالت وجودندارد این دیگرچه قانونه

امیرعباس مجیدی یزدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اجرای عدالت نیازی به ثبت نام ندارد همانطور که قبل از اینکه ما ثبت نام کنیم مالیات از حقوقمان کم میشود کسی که بخواهد عدالت را رعایت کند مدارک کافی دارد ونیازی به ثبت نام مردم نخواهد داشت شاید یک نفر دسترسی کافی برای ثبت نام نداشته باشد مثل مردم ساکن در کویر کرمان آیا عدالت رعایت شده؟

امید عابدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام ما زمان ثبت نام سهام عدالت گرفتار مشکلی بزرگ بودیم و نتوانستيم ثبت نام کنیم حالا هم گرفتار مشکلات عدیدی اقتصادی هستیم حالا باید برای ثبت نام سهام عدالت چکار کنیم؟ خواهشمندم راهنمایی کنید

سعید تهامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من که سال ۸۵ثبت نام کردم وفیشهای یک میلیونی هم داریم ولی سیستم میگه شما در سامانه ثبت نشدین این چه عدالتیه

مهران محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و سپاس به گردانندگان این صفحه .روی صحبتم با مقامیست که در مورد تقسیم کردن یا نکردن اموال یا ردارایی هاییست که متعلق به خود مردم است چرا مردم باید برای گرفت حق خودشون التماس کنن؟د .جناب آقای مسُول یا رئیس یا هرمقامی که معلوم و جواب گو نیست اگر قرار است حقی یا حقوقی به مردم تعلق بگیره که دیگه صغری کبری چیدن نداره یا بهدهمه تعلق میگیره یا نمیگیره کسی که نیاز داره که خودش استفاده میکنه اون کسی هم که نیاز نداره و معنویاتش بر دنیا چیره شده یقینا خودش قدرت تشخیص این و داره که این دارایی رو تو چه راهی صرف کنه اگر از نظر شما آقایان و شخصیت ها مردم همه با هم برابرند پس برای تسلیم حق ایشان ثبت نام و انصراف و این قبیل مکشوفات نیاز نیست باید بصورت معمول به همه افراد تعلق بگیره مگر اینکه در التماس و اعلام نیاز کردن و زجر تحقیر شدن مردم رمزو رازی باشه که همه فهم نیست اگر هم به همه تعلق نمیگیره پس اسمش و عوض کنید کلمه عدالت رو دیگه در نظر عوام خراب نکنید اسمش رو بزارید سهام احمدی نژادی یا همچین چیزی ..فقط یه چیز دیگه اگر واقعا روشتون حکومت علی(ع) و ختم راهتون ظهور امام زمانه (عج)باید بگم دارید اشتباه میزنید یه کم بیشتر به فکر مردم باشید...گله زیاده خلاصه گفتم فعلا همین..خداوند بینا و بیدار است

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سهام عدالت ثبت نام نشده ام لطفا دوباره ثبت نام جدید سهام عدالت را فعال کنید تا ما نیز ثبت نام شویم. متشکرم

مینا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما هم همسرم رفت ثبت نام کرد ولی ب ما تعلق نگرفت بااینکه تمام کاراش رو انجام دادیم از مسولین خواهش میکنم ک دوباره ثبت نام جدید کنن ک اشخاصی مثل ما هم از این سهام بتونیم استفاده کنیم

میثم محمدنیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.بلاخره تکلیف مایی که اسم مون توسامانه سهام عدالت وسهام بگیران ثبت نشده چکاربایدبکنیم چطوری بایدثبت نام کنیم یاکی دوباره ثبت نام جدیدشروع میشه که ماهم ثبت نام کنیم.من تویک خانواده پنج نفره هستم اسم کل خونوادم ثبت شده بجزمن اخرش تکلیف ماچیه قضیه ماچی میشه اصلا ثبت میشه اسممون نمیشه خواهشن یه راهنمایی بکنیدبدونیم چکارکنیم.

محسن مقیمی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من یک کارگر ساده با سه تا فرزند و خونه ی اجاره ای سهام عدالت ثبت نام نکردم از مسئولان خواهش دارم که کسانی که سهام عدالت به هر نحوی ثبت نام نکردن ثبت نام بشن .با سپاس

پارسا غلام نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش میان حرف مفت میزنن ،من اون سال که حرف سهام عدالت شد رفتم دنبالش حی میگفتن،این طرح ارگانیه،برید باید از محل کارتون اقدام کنن، مخابراتم هیچ کاری نکرد ،دوباره سه سال پیش رفتم ،فرمانداری،اونام منو معرفی کردند،یه جای دیگه ،بازم بهم همینو گفتن ،خوب ما که زیر نظر مخابرات بودیم ،اونا باید انجام میدادن ،اگه فردی بود خودم میرفتم ثبت نام میکردم، سری اول ثبت نام یا بهزیستی،کمیته امداد، فرهنگیان بود،از هر کی میپرسم چطوری ثبت نام کردی میگه،از محل کارمون واسمون ثبت نام کردند،،

نورالله ایرامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه،این نظر ها به چه دردی می‌خورد ،مگه مسئول باوجدانی هست،که این دردها را بخواند وبا مسئولین در میان بگذارد.

ايرج عباسي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفا شما مسئول محترم که حرف دل اين بندگان خدا را مي بينيد ومي خوانيد افراد جا مانده از ثبت نام درخواست ثبت نام دارند .کمک کنيد ثبت نام مجدداً شروع بشه

مهدی حسین زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام شرایط این "سهام ناعدالتی " تغییر بدید تا شهروندانی که به هر دلیل نتونستن ثبت نام کنن هم فرصت ثبت نام داشته باشند.من سال ۸۶ با این که ثبت نام کردم به من و خانوادم تعلق نگرفت. من از هیچ دولتی هیچ امتیاز یا مزایایی(گرچه این گونه موارد حق ملته و ابدا مزایا نیست) دریافت نکرده ام اگه گوش شنوا و عدالتی در این کشور هست صدای من و این همه شهروند ایرانی جامانده از "سهام ناعدالتی" بشنوید.

قاسم شیخ زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام علیکم من هم جز افرادی هستم که سهام عدالت دارم ولی زمان تنظیم شماره تلفنی در برگه سهام من قید شده که متلق بمن نیست و نمیدونم این شماره مال چه کسی است که اشتباهی برای من ثبت شده حالا میخوام سهام عدالت خود را آزاد کنم نمیتونم آزاد بکنم چون هرجا رفتم گفتن این شماره تلفنی که در سایت سهام قید شده کد میرود روی این خط تلفن حالا نمیدونم این خط مال کیه لطفا راهنمایی فرمائید چطوری این شماره را حذف کنم و شماره تلفن خودم بنوسم

بهمن فرح زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام . بنده بازنشسته ناحا هستم. در زمان بازنشستگی در سال ۸۶ اداره کارکزینی ناحا به بنده اعلام نمودند که باید لز طریق انجا حهت سهام عدالت اقدام شود ولی بعذچد از گذشت سیزده سال هنوز سازمان نیروی انتظامی هیح اقدام ی در خصوص سهام عدالت نکرده است

هژار محمودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سهام ناعدالتی که اکثر اقشار مردم ناتوان ندارن . چرا میگین سهام عدالت؟ چرا ثبت نام جدید انجام نمیشه ؟ یعنی از سال ۸۴ به بعد کشور زاد ولد نداشته . اونایی که متولد ۸۴ به بعد هستن تکلیفشون چی میشه . این دولت تدبیر و امید تدابیرش برای لبنان و فلسطینه نه اقشار ضعیف وطن خودشون . متاسفم برای این دولت تدبیر و امید که پره از بی‌تدبیری و ناامیدی

محمد طباطبایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اصلا عدالتی در دادن سهام نیس خیلی ها رو سراغ دارم که چندتا خونه و مغازه دارن و سهام بی عدالت هم دارن خیلی ها هم به نون شب محتاجن و سهم عدالت ندارن . سهام بی عدالتی

کاظم سحری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفاً اونایی که مثل من سهام عدالت ندارن رو هم تعیین تکلیف کنید این جوری که خیلی بی انصافیه یکی بگیره یکی نگیره

کاظم سحری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفاً اونایی که مثل من سهام عدالت ندارن رو هم تعیین تکلیف کنید این جوری که خیلی بی انصافیه یکی بگیره یکی نگیره

احمد روحبخش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام من چندساله که میخوام برای سهام عدالت ثبت نام کنم اماموفق نشدم الان کسانی که درامدبالا دارندسهام عدالت دارن میشه بگین که من بایدچکارکنم اگربه مقدسات اعتقادداریدلطفا راهنمایی کنیدممنون

خالد قیاسوند قلعه مهدی خانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تورا به خدا به داد ما برسین این چه عدالتی که ما نیازمندا از این عدالت بی نیازیم

احمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یک بدبختی هستم با سه فرزند. ریالی درآمدماهیانه ندارم به زمین و زمان. قسم میخورم فقط با پول این یارانه این ماه رابه آن ماه می‌رسانیم.بخداوندقسم زمانیکه سهام ثبت نام میکردندبخاطردستمزدکافه نت نتوانستیم ثبت نام کنم جاماندیم الان هرچه گردن کلفت دارن پول سهامهایشان رامیگیرندمن با بچه هام هم نگاه میکنیم.خداازاینجادادمیزنم تا آسمان هفتم داد من و بچه هایم را ازاینهابگیر...

مهدی توزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام تا حالا صدبار نظرمو ثبت کردمممم چرا منعکس نمیکنید حتما باید نظراتمون مثل هم و کلیشه ای باشه بابا درد دل ماهارم بذارید شاید خجالت بکشن ...شما دیگه چرا ؟؟؟؟؟

بهرام نسب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام . ما که جزو بیماریهای خاص هستیم و بهزیستی ، ولی خبری از سهام عدالت نیست که نیست و همه هم به هم پاس میدن واقعاً متأسفم.

محسن کردلو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام منم سهام عدالت ندارم لطفا عدالت را رعایت کنیم من الان کارم آزاده خیلی وقته بیکارم

علی زارعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من سهام عدالت نتونستم سپت نام کنم و خیلیا هستن مثله من لطفا ی کاری کنید تا ماهم ثبت نام کنیمم لطفا

رضا آئین پرست
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خداییش حداقل یه اولویتی برای خودتون قائل میشدید که اول نیازمندان نه کسانی حقوق نجومی میگیرن بیشترین سهام رو دریافت کنن الان ما رو استعلام بگیرید میفهمید که چقدر نیازمندیم خط فقر ۹ میلیونه ما ۱ میلیونم در نمیاریم

رحیم آب رود
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تنها چیزی که اسمش سهام عدالت است. همین سهام نا عدالت است. چون چندین خانواده فقیر سراغ دارم .بهزیستی هستن ولی این سهام ندارند. اگه سهام عدالت بود.باید برای همه یکسان باشد. لطفا یا ثبت نام جدید آغاز کنید.یا برسی کنید. وضعیت ملت و

بهزاد علیپور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خیلی از کسایی که شغل داشتند سهام عدالت را به راحتی ازطریق محل کار یا ارگان مربوطه گرفتند اما هستند کسانیکه با بیکاری و عدم درامد محروم شدند این یعنی سهام‌، سهام عدالت نیست، سهام خواص میباشد

علی نصیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به قوله رضا همدانی محـتــادا نـمیـگـیرن

سید امیر علی اعتمادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

منه دستفروشه مستاحر سهام عدالت ندارم مغازه دار صاحبا خونه روبه روی بساطم داره عجب عدالتی .... خجالت بکشید

وحید میانجی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام خدمت تمام هم زبانان عزیز.خواستم بگم من هم نه سهام عدالت نه هیچ چیز دیگری رو خداروشکر تاامروز نگرفتم وندیدم و امیدوارم هیچ وقت هم نگیرم. فقط دوست داشتم بگم ازماست که برماست... و خودکرده را تدبیر نیست. تازمانی که ما مردمانی هستیم که همش منتظریم که یکی بیاد و یه پولی کمکی به ما برسونه همین وضعیت خواهدبود و روز به روز بدتر هم میشه. متاسفانه توی اکثر پیام های دوستان که اینجا میخوندم معمولا بیشتر از اینکه ناراحت این باشیم که چرا مثلا فلان کمک یا آیتم شامل حال من وخانواده من نشده از اینکه دیگران اون کمک رو گرفتن وشامل حالشون شده ناراحتیم. تاجایی که من میدونم به این میگن تنگ نظری... خیلی تلخه که ما مردم به فکر پیشرفت خود و اطرافیان مون ، همشهری هامون و هم وطن هامون نیستیم. ببخشید پرحرفی کردم.

مجتبی پرویزی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من وهمسرم مانند خیلی ها ثبت نام جاموندیم مدارک رو پست کردم کافی نت رفتم یه کد ئهگیری داد که ارزش نداره الان کد ملی میزنم قبول نمیکنه میگه شما در لیست وجود ندارید کی جوابگو هست!؟مگه نگفتن هر10سال ثبت نام انجام میشه از سال ازدواجم11سال گذشت اما دولت به فکر جیبه خودشه وفلسطین وعراق به داد مردم ایران برسید دولت امید وتدبیر.

حبیب کاظم زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برگه های سهام ما یک میلیونی بوده ولی در سامانه چرا 532000 تومان ثبت شده. موضوع چیه. بقیه سهام ما کجا رفته. در ضمن فرزند کوچکم سهامی ندارد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مانی عبدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ماهم ثبت نام کردیم تمام برگه های لازم موجده اما اسممان در لیست نیست

داریوش صادقی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما که از این دولت هایی که از سرکار اومدن جمهوری اسلامی تا حالا اومدن و رفتن جز حرف چیزی ندیدیم اگه عدالتی باشه چرا من و امثال من نباید سهام عدالت بهمون تعلق نگیره مگه ما ایرانی نیستیم مگه ما 30سال بیمه ولایات ندادیم

غلامرضا بهیم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام من یک کارگر هستم سال 85ازطریق کافی نت ثبت‌نام کردم وهمون موقعه ازطریق صنف کارگردان ثبت نام کردم من پنج تا بچه دارم وچهار تا دانش آموز هستند مستأجر نیز هستم وکلی قرض دیگر الآن اطرافیان خودم دارن سهام عدالت میگیرن که وضع شأن خوبه ولی من با این همه مشکلات نمیگرم کجای این کار عدالت هست

N Nn
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ولله بقول آقای پناهی اون حاج آقایی که شب قدر قرآن گذاشت روسرش تاصبح گناهش بخشییده شدولی اون کارگری که خسته بود خوابش برد گناهش طبق معمول به سالهای دیگه افزوده شد این سهام عدالتم اینجوریه فکنم

بهروز محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام کجای این سهام عدالته من سهام عدالت ندارم و کسی که بالای ۱۵ میلیون درآمد داره همه خانوادش سهام عدالت دارن ولی من با درآمد پایین و ۲ فرزند سهام عدالت ندارم عدالتی که میگن کجاست

و ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام....به نظرمن ثبت نام نبایستی انجام بشه دولت به تعدادنفرات کل کشور آگاه هست اگه سهام عدالت حق مردم شریف ایران هست دیگه لزومی توصف ایستادن وکارهای جانبی نیازنیست .من هم تاالان هم هنوز ثبت نام نکردم

سيروس محمديان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام زماني كه براي خانواده ها ازطرف ارگان ها انجام مي شد ،بعضي ها سرباز بودن و دانشجو و از تحت تكفل خانواده خارج شدند و هيچ راهكاري براي دريافت سهام عدالت توسط دولت انجام نشد .

و ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام....به نظرمن ثبت نام نبایستی انجام بشه دولت به تعدادنفرات کل کشور آگاه هست اگه سهام عدالت حق مردم شریف ایران هست دیگه لزومی توصف ایستادن وکارهای جانبی نیازنیست .من هم تاالان هم هنوز ثبت نام نکردم

زهرا پرتوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. بنده سرپرست خانواده هستم با سه فرزند :و مستاجر هستم .واز شما جناب رئیس جمهور تقاضای حمایت داریم

جمال رحماني
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام. شما رو بخدا ،،، يک فکري به حال بيچاره ها کنيد، ثبت نام سهام رو مجدد راه بندازيد حق ما پايمال نشه. شما رو به امام رضا قسم ميدم. عدالت داشته باشيد.

کوو کجاست عدالت یکی میگیره یکی نمیگیره بقیه مردم آدم نیستن یااصلا سهام ندیدیابه همه مردم بدبخت بدید.کم تبعیض بگذارید اتونی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه نظری ناراضی

جمال رحماني
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام. بنده هم جز بد شانس هاي اين سرزمينم،،، و از غافله جا ماندم... خواهشمندم از مسئولين مفتخور،، ثبت نام سهام عدالت رو ازسربگيرند. ماهم حق داريم. مال همين مملکتيم،، اخه. خدا نگذره از باعث بانيش... جان مادرت ،،يکم بجاي ريش رنگ کردن ،،، بفکر بدبختي مردم باش.

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من به خاطر مشغله کاری نتونستم ثبت نام کنم برای سهام عدالت چه کاری باید انجام بدم خواهشا راهنمایی کنین وبه گوش دولت مردای ایران برسونین وامثال من زیاد هستن که موفق نشدن ثبت نام کنن متشکرم یاعلی

رامین خدایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنده سهام دارم درسته سودش خیلی خیلی ناچیزه ولی واسه خیلی از مردم کشورم خیلی مهمه وخیلی ها به این سود ناچیز هم نیاز دارند از مسئولین عزیز خواهشمنم تا فرصتی فراهم اورند کسانیکه از ثبت نام جا موندند بتونن بهره مند بشن.باتشکر

بهاری کاظمی کوچصفهانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و عرض ادب کانون بازنشستگان نیرو های مسطح آجا با احترام باطلاع میرساند که مستمر بگیر نیرو های مسلح آجا هستم بعلت عدم اطلاع رسانی به موقع جهت ثبتنام سهام عدالت اینجانب توانایی و عدم دسترسی به خدمات الکترونیکی بموقع از ثبتنام جا مانده ام خواهشمنداست راهنمایی فرمائید تا بتوانم ثبتنام و بحق خودبرسم . بخصوص از کانون بازنشستگان آجا تواقع دارم این مشکل من را رسیدگی نماید و جهت ثبتنام و دریافت سهام عدالت بستری را محیا نمائید . با سپاس فراوان - بهاری کاظمی کوچصفهانی

بهاری کاظمی کوچصفهانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و عرض ادب کانون بازنشستگان نیرو های مسطح آجا با احترام باطلاع میرساند که مستمر بگیر نیرو های مسلح آجا هستم بعلت عدم اطلاع رسانی به موقع جهت ثبتنام سهام عدالت اینجانب توانایی و عدم دسترسی به خدمات الکترونیکی بموقع از ثبتنام جا مانده ام خواهشمنداست راهنمایی فرمائید تا بتوانم ثبتنام و بحق خودبرسم . بخصوص از کانون بازنشستگان آجا تواقع دارم این مشکل من را رسیدگی نماید و جهت ثبتنام و دریافت سهام عدالت بستری را محیا نمائید . با سپاس فراوان - بهاری کاظمی کوچصفهانی

علی رضا سروش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والا ما نمیدونیم اگر این واقعا سهام عدالت هست عدالتش کجارفته پس خیلی ها که شرایط بهتر ازماهارو دارند خیلی راحت میگیرن اما قشر کارگر بدبخت که انقدر درگیر مشکلات زندگی بوده واز ثبت نام جامونده هیچ راهی براش نیس من هیچ عدالتی تو این نمیبینم نه من بلکه خیلی ها که سواد کافی نداشتند یاخیلی ها ها که دسترسی برای ثبت نام نداشتند این عدالت نیس بخدا حق خیلی داره خورده میشه و به کسانی داده میشه که اصلا نیازی ندارن خدا بر باعث و بانیش و کسانی که این پیام هارو میخونن و پشت گوش میندازند لعنت

قدرت اله فولادتن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام من بازنشسته تامین اجتماعی باحقوق ماهیانه 820000 تومان هستم چراسهام عدالت ووام یک ملیونی برای من واریز نشده وجدانا میتوان با ماهی هشتصدتومان زندگی کرد به دلیل نقص بدنی براثر تصادف قادربه کارنیستم

رحیم آب رود
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. بنده کارگر ساختمانی هستم وچهار تا فرزند دارم که سه تاشون دانش آموز هستن. خودم عمل دیسک کمر انجام دادم بازم دارم جون میکنم واسه خانواده .یارانه داریم ولی سهام عدالت نداریم. از مسئولان خواهشمندیم .حدقل سالی یک بار ثبت نام داشته باشن برای اونهای که مشغول خاک تو سری بودن برای نان آورن خانواده هاشون و نتونستن ثبت نام کنن.

میثم زاهد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام.. واقعا باید از رئیس جمهور وقت اون زمان جناب دکتر احمدی نژاد تشکر کرد و از آقای دکتر روحانی و هیئت دولت ایشان پرسید که در ۸سال ریاست جمهوری ایشان چه امتیازاتی به ملت واگذار کردن و چقدر بفکر مردم عزیز ایران بودن؟واقعا دولت احمدی نژاد کارایی خوبی داشت و امتیازاتی همچون سهام عدالت،مسکن مهر،استخدامی برای جوانان و دیگر امتیازاتی واگذار کرد.. از تمام مسئولین خواهشمندم که بفکر ملت عزیز ایران باشند،با تشکر از زحمات بی وقته مسئولین خدمتگزار..

جلال بزرگمهر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنده هم مانند بسیاری از هموطنان سهام عدالت ندارم منتطر اعلام ثبت نام هستم متشکرم

سعید موسوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوش بحال کسانی که سهام عدالت دارن واقعادیگه ثبت نام جدیدندارن

غفور آرخی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من با 4تا بچه و حق و حقوق کارگری مشکل داریم وسهام عدالت ندارم ولی یه عده وضعشان خوب و فرهنگی و غیره را سراغ دارم که حقو ق ماهیانشان بالا هفت تومان هست وسهام عدالت همدارند این کجاش عدالت هستش ..دولت باید بازنگری کنند و امثال ماها را ثبت نام کنند ..

جواد لافی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام؛ احتراماٌ، خواهشمنداست در صورت امکان سهام عدالت برایم در نظر گرفته شود با توجه به اینکه بنده در آن زمان بیمار بودم.

رضا مازندرانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خواهشا اگه عدالت برای بقیه شرایط ثبت نام بذارید حداقل خبری ۲۰و ۳۰ بدون تعارف بیارین حرف دل نردم بزنه اخه اونجا حرف دل مردم به گوش مسولین میرسه ما هم ایرانی هستیم ابا و اجدا ما ایرانی بودند چرا یک عده سیر بخوابند عده ای حتی سهام نگیرن ای داد و بیدا از نا عدالتی

ali ejadi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من راننده تاکسی هستم و درآمد آنچنانی هم ندارم باوجود اینکه مستاجر هستم سهام عدالت ندارم ولی اونهایی که ماهی 8میلیون حقوق دارن سهام عدالت میگیرن کجایی این عدالته فقط همینو میخوام بدونم

مهرزاد کرمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام...مهرزادکرمی هستم با دوفرزند دختر... معلول تحت پوشش بهزیستی و شغلم کارگریست.با وجود معلولیت متوسط از ناحیه پای چپ و مستاجری و دیگرمشکلات.متاسفانه دو فرزندم سهام عدالت ندارند...لطفا کمکم کنید که بتونم دو فرزندم را ثبت نام کنم.باتشکرارشما.

حسین خاکساری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. پیشنهاد من اینه که اگه امکان ثبت نام س.عدالت وجودنداره،به جاماندگان ازسهام عدالت یک وام بدون سود 8ساله ده میلیون تومانی بدهید

اسماعیل عالمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام .چرا دولت خودش پیگیری نمیکنه ببینه سهام عدالت به چه کسایی تعلق میگیره.دولت خودش از وضع اقتصادی این مردم اگاه هستش و خوب میدونه کی نیازمند هستش کی نیستش

محمد شکوهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام.ان زمان که ثبت نام میکردند برا سهام عدالت گفتند برای کارگران اعلام میشود که چه موقع میتوانند ثبت نام کنن و مرحله ب مرحله گفتن تا به کارگران هم برسد که این گفته عملی نگردید.لطفا کاری کنین که کارگران هم بتوانند ثبت نام کنن که حقی از کسی امثال بنده که 3 فرزند دارم ضایع نشود.اون موقع حتی گفتن فعلا برا بازنشستگان دولت و ارتشی و ارگانهای دولتی است و به کارگران تعلق نمیگیره خداوکیلی اگه راهی هست و این نظرات راه بجایی داره کمک بفرمایید بحق این ماه عزیز هیچ مردی جلو زن و بچش خجالت نکشه تو این شرایط سخت اقتصادی.التماس دعا یاعلی

عباس اسدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام. با یه حقوق پایین کارگری به خانوادهٔ پنج نفری رو اداره میکنم،ونصف بیشتر درآمدم برای اجاره خونه وپول شارژ واب وبرق و......میدم باید تاکی منتظر بمونم تا بتونم تازه تو سهام عدالت ثبت نام کنم در حالی که اکثر اطرافیانم که وضع مالی خیلی بهتری ازمن دارن سهام دریافت میکنن وپول روی پول میزارن ومنو خانوادم از چیزی که حق ماهست بهره ای نمیبریم.مگه نه این که سهام باید به افراد با دهک پایین برسه. لطفاً بزارید ماهم ثبت نام کنیم چیزی که کاری برای خیلی ها نمیکنه برای امثال ما خیلی گره هارو باز میکنه.

صمد معینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام،لطفا جهت افرادی که بدلیل متفاوت تا کنون موفق به ثبت نام سامانه سهام عدالت نشده اطلاع رسانی گردد تا حقی از احدی ضایع نگردد،با تشکر

علیرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه فایده طرف ماهی 8 میلیون حقوق میگیره سهام عدالت داره بعد طرف 3میلیون داره میگیره چسم نمیگیره ریدم این عدالت که این سهامش باشه

گلثوم رحمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام گلثوم رحمانی هستم سرپرست دوفرزند مستجرهم هستم جاماندم ثبت نام نکردم واز شما تقاضای سهام عدالت دارم ممنون

ناصر رجبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید من ثبت نام کردم ولی الان سهامی به من تعلق نگرفته من الان چی کارکنم میشه رهنمایی کنيد. سراغش هم رفتم ولی خب هیچ مسئولی جوابم رو نداد. خواهش میکنم راهنمایی کنید

ایمان زمندی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ما ک سهام عدالت داریم چ گلی ب سرمون زدن اخه تو 18 سال400تومن پول واریز کردن هرکسی بلد نیست ازادسازی کنه بیاد تلگرام تا راهنماییش کنم@zndi4ایدی بنده

محمد لگزایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بعد چهل سال خدارو شکر یه پول میاد که به یه مشکل مون بزنیم تو این شرایط خیلی بد اقتصادی لطفا سایت سهام عدالت برا جا ماندها باز کنید.

محمدم روشن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

درود،،بنده هم هیچگونه بیمه تامین اجتماعی ندارم از هیچ جا هم هیچ حقوقی نمیگیرم،،تا الان نه سهام عدالت دادن ونه سبد کالا،هرچی حقوث بگیر واونایی که وضعشون خووبه ودستشون به دهنشون میرسه همه سهام گرفتن وسبد کالا،،امثال ما هم که اثلا قاطی آماره این کشور نیستیم،بسته کمک معیشتی هم که معلوم نشد به کی دادن ؟؟عجب عدالتی،،هیچ جای دنیا همچین اتفاقایی نمیفته فقط اینجا،،

وکیل ش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام به نظر بنده اگه مسولین میخواستن عدالتی بکنن از این ارزش سهامی که میگن ارزش یکمیلیون سهام حالا ۱۶ میلیون وبالاتر هست از ارزش سهام افرادی که سهام دارند به بقیه جامانده ها هم سهام میداد چون اول سهام هم مال همین مردم بوده وهیچکس از جیب خودش پولی واسه سهام نداده و اگه این سهام واسه اقشار کم درامد هست پس باید همه اقشار از این چنین سودی بهره ببرند و در اول ازاد سازی اعلام شد که ارزش سهام یکمیلیونی ۸ میلیون هست و دوباره یهو شد ۱۱ میلیون وحالا هم که شده ۱۶ میلیون خب اگه همین ارزشو به اون دسته افرادی که حتی توی خوانواده ۱۰ نفره حتی یه سهام ۴۰۰ هزاری ندارن و به اونهاهم میدادند چقدر همه حالا خوشحال وراضی بودند البته ناگفته نماند بنده خودم با خوانواده ۹ نفره تنها دوتا سهم دارم با تشکر

وحید تقوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ماکه داریم چی شد فروشش علکی

محمد عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کمک کنید سهام به خانواده من هم بدهید. فشار اقتصادی زیاده ،سپاسگزارم

محمد عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام.با این وضعیت بد اقتصادی با خانواده چهار نفر که هیچ کدام سهام عدالت نداریم چه باید کنم،داد به که اورم.یا علی خودت کمک کن.باتشکر کمک کنید ما هم بهره مند شویم از این سهام ،سپاسگزارم.

رضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سهام عدالت بیشتر به سهام بی عدالت شبیه تا عدالت من که بیکارم و ریالی درآمد ندارم نه سهام عدالت بهم تعلق گرفته و نه بسته حمایتی

محمد احسان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خداوکیلی سهام بی عدالت هست...چون من راننده ی میلیارد هستم که خدای ثروت و کلی ماشین سنگین و زمین کشاورزی و پول نقد داره....بخدا و قران قسم سهام عدالت بخودش و خانوادش رسیده اما من ندارم....حتی حرفمو ثابت میکنم....حالا شما بگین این عدالته؟؟؟؟؟؟

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کسانی را می‌شناسم که وضع مالی خوب دارن سهام عدالت دارن شرایط ثبت نام سهام عدالت فکر میکنم که باید بی بزاعت باشید یا شاید من اشتباه کرده باشم پول دار باید باشید تا سهام به شما تعلق بگیر د در آخر سال ریاست جمهوری آقای روحانی داره همه چیز که مخالفت میکردن بر میگردونه به قبل ما مردم کردین موش آزمایش گاهی این طور که معلوم هست ای کاش همان طور که شبکه خبر از دروغ کشور های دیگر را میاد خراب میکنه از مسئولین با تدبیر خودمان هم میامد میگفت کشور چقدر رفت عقب اگر این نفت و گاز کشور ما نداشت چه بلا بی سرمان میآوردم این مدیران با تدبیر مان شانس اوردیم

mina forozan
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ،دختری مجردهستم سهام عدالت پدرم بعدانحصارورثه به من دادن حالا کجا باید برم بنامم بزنم و ثبتش بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید تو شیراز دفترسهام عدالت کجاهست

حسین حسیبیان پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به خانواده بنده هم سهام عدالت بدهید.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها