پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مهلت خرید سهام صندوق های ETF تا فردا شب تمدید شد

24 خرداد 1401
مهلت خرید سهام صندوق های ETF تا فردا شب تمدید شد

به گزارش بانک اول به نقل از وزارت امور اقتصادی، این وزارتخانه طی اطلاعیه ای با اشاره به استقبال مردم از واگذاری واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحدهای این صندوق را تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۳/۱ تمدید کرد.

پیش از این، ساعت ۲۴ روز جاری به عنوان پایان مهلت پذیره نویسی واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF)، اعلام شده بود.

گفتنی است، وزارت امور اقتصادی و دارایی، از تاریخ ۹۹/۲/۱۴ باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت و دو شرکت بیمه البرز و اتکائی امین را از طریق صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) در حال عرضه دارد.

بر اساس این گزارش، حداکثر مبلغ پذیره‏ نویسی واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم برای هر ایرانی دو میلیون تومان و حداقل ده هزار تومان است و مردم با خرید سهام شرکت‌های دولتی، می‌توانند از مزایای تخفیف حداقل سی درصدی واحدهای این صندوق بهره مند شوند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
صدیقه پرویزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اطلاع رسانی خیلی شفاف و عمومی نبود و بازهم افراد عادی جامعه از ثبت نام جا ماندند بهتر است چند روز دیگر تمدید شود

کاملیا راحیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام پسرم از صندوق صادرات خرید کرد از حسابش کم شد ولی کد پیگیری نیومد چ کنیم

رسول
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،کاشکی زمان ثبت‌نام رو بیشتر می کردند تا دولت پول گندم کاران را واریز کند ما کشاورزان قشر ضعیف و بدبخت جامعه هستیم پول از کجا که ثبت نام کنیم امسال هم مثل هر سال ضرر و بدهی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها