جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

لیست رزروی‌های ایران‌خودرو مشخص شدند/ شنبه و یکشنبه قرعه‎‌کشی می‌شود

24 خرداد 1401
 لیست رزروی‌های ایران‌خودرو مشخص شدند/ شنبه و یکشنبه قرعه‎‌کشی می‌شود

 

به گزارش بانک اول،دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران خودرو پس از قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش محصولات خود را از روز یک‌شنبه (18 خردادماه) آغاز کرده‌اند.

طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو با ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اتمام رسیده است. با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه‌کشی برای این طرح روز شنبه هفته آینده (۲۴ خردادماه) با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

هم‌چنین شرکت سایپا نیز به مشتریان خود اعلام کرده که ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه (25 خردادماه) قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را در حضور مراجع نظارتی و مسئولان ذی‌ربط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد داد.

نتایج قرعه‌کشی همچون روال فروش‌ فوق‌العاده‌ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.cim اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج 48 فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام کنند.

 

 با اتمام مهلت پرداخت وجه کامل خودرو توسط پذیرفته‌شدگان در طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان، تعداد افرادی که در مدت تعیین شده برای تکمیل وجه اقدام نکردند با افرادی که در لیست افراد ذخیره قرار گرفته بودند، جایگزین شدند.

براین اساس در گروه صنعتی ایران‌خودرو حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان اقدام به واریز وجه نکردند، لذا از فرآیند فروش حذف شده و نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شدند. پیامک برای این تعداد از مشتریان برای واریز وجه ارسال شده است. کدملی و کد پیگیری نفرات ذخیره خودروهای فروش فوق‌العاده به لیست قبلی اضافه و مجدد در سایت فروش اینترنتی مصحولات ایران گروه خودروسازی بارگذاری شده است.

افراد جایگزین شده تا ساعت ۱۶ روز یک‌شنبه  ۲۵ خردادماه مهلت دارند تا وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد:طرح پیش فروش یک ساله با ثبت نام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به اتمام رسیده است.

با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه کشی 24 خردادماه برگزار خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است: حدود 700 نفر از ذخیره‌های قرعه‌کشی فروش فوق العاده با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند جایگزین شدند.

با اتمام مهلت پرداخت وجه کامل خودرو توسط پذیرفته‌شدگان در طرح فروش فوق العاده، حدود 700 نفر از متقاضیان که اقدام به واریز وجه نکردند از فرآیند فروش حذف شده و نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شدند. براین اساس پیامک برای این تعداد از مشتریان برای واریز وجه ارسال شده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
وحید شیخی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خانوم بنده به عنوان نفر جایگزین انتخاب شده نمایندگی وشماره قرارداد تایید شده ومبلغ ۵۰ میلیون واریز کردم الباقی مبلغ رو که میخوام واریز کنم پیغام میده پرداخت آنلاین برای این قرار داد امکان پذیر نیست ،با پشتیبانی تماس گرفتم جواب درستی نمیدن الان نزدیک به ۳۰ ساعته وارد سایت میشم اما پرداخت امکان پذیر نیست ،اگه سر کاریه نمیخوان بدن چرا پیام میدن،لطفا پیگیری کنید ممنون میشم

علی جمالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بازم بی تدبیری چراباید کسی که داخل خانوادشون همه خودرو دارن توقرعه کشی شرکت وبرنده شوند.من یه پیکان مدل۷۹دارم خیلیهای دیگه هم مثل من خودروی فرسوده دارند اینها باید ماشین دار بشن ۱۰ساله من نتونستم ماشینمو عوض کنم میشد دولت اعلام میکرد تمام کسانی که داخل خانواده فقط یک خودرو دارند وحداقل۳سال یابیشتر بیمه شخص ثالث به اسم خودشونه وپلاکش فعاله زیر مدل۸۰ ثبت نام کنن .خدا ازتون نگذره که به فکر بدبخت بیچارهها نیستید واز حالشون خبر ندارید .یه خانواده تمامشون ماشین دارن پسر کوچیکشون توقرعه کشی برنده شده چند روز دیگه میگید نفس کشیدنم شانسی من دارم با این ماشین پکیده خرج یه خانواده رو میدم همشم باید خرج خودش کنم تو تمام طرح ها هم شرکت کردم.از اخرتتون بترسید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها