جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

تغییر مهم در شرایط ثبت نام خودرو + جزئیات

24 خرداد 1401
 تغییر مهم در شرایط ثبت نام خودرو + جزئیات

به گزارش بانک اول مجید باقری افزود: به همین منظور شرایط جدیدی برای ثبت نام خودرو اعمال کردیم و مکانیزمی برای قرعه کشی خودروها در نظر گرفته شد تا مصرف کنندگان واقعی بتوانند در طرح فروش خودرو سازان شرکت کنند، به شرطی که دارای حداقل 18 سال سن و گواهینامه معتبر باشند و همچنین طی 48 ماه گذشته هیچ خودرویی از شرکت های ایران خودرو و سایپا خریداری نکرده باشند.

مجید باقری در ادامه صحبت های خود همچنین به محدودیت جدید برای ثبت نام خودرو اشاره کرد و در این خصوص افزود که در حال حاضر طرح جدیدی مطرح شده که از هر خانوار یک کد ملی می ‌تواند اقدام به ثبت نام خودرو کند، اما تاکنون در هیچکدام از ثبت نام ‌ها این شرط اعمال نشده است و اگر این شرط در طرح های بعدی اجباری شود، حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

همانطور که می دانید، یکی شروط حاشیه ساز ثبت نام خودرو از شرکت های سایپا و ایران خودرو ، نبود پلاک فعال در خانواده است، اما حالا به نظر می رسد که محدودیت های خانوادگی برای ثبت نام خودرو به کد ملی هم خواهد رسید و اگر یک فرد خانواده اقدام به ثبت نام خودرو طی 48 ماه گذشته از شرکت های خودروساز داخلی کرده باشد، دیگر اعضای خانواده حتی اگر پلاک فعال هم نداشته باشند، امکان ثبت نام خودرو نخواهند داشت!

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
هادی احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا طرح بیخودیه.یعنی چی بابام ماشین داره من با۲۳سال سن نباید ماشین داشته باشم.تمام طایفه مسئولین تک تکشون ماشین دارن حالا که به مردم رسید ‌کار بدی شده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها