جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

4 برنامه ای که یک شبه کسب و کار شما را رونق میبخشد!

24 خرداد 1401
4 برنامه ای که یک شبه کسب و کار شما را رونق میبخشد!

به گزارش بانک اول امروزه درآمد بسیاری از افراد در دنیا از طریق فروش خدمات و محصولات در شبکه های اجتماعی معروف مانند اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب و سایر اپلیکیشن های محبوب حاصل می‌شود.

اگر قصد دارید در صفحه‌ی اجتماعی خود فالوور های بیشتری جذب کنید و مشتری های بیشتری برای محصولات و خدمات خود به دست بیاورید ما اینجا چهار پلتفرم عالی را به شما معرفی میکنیم که میتوانند به شما در جذب دنبال کننده های بیشتر و به دنبال آن مشتری های بیشتر کمک کنند.

اما قبل از معرفی  لیست بهترین پلترفرم ها  برای ایجاد و فروش کالاها و خدمات شما  ، اول باید  اطمینان حاصل کنیم که درک خوبی از این کالا داریم به این معنی که میدانیم دقیقا مشتری از ما چه چیزی میخواهد و اینکه چگونه فروش آن می تواند دوباره خریداران را به سمت شما سوق دهد.

 

1- printful

Printful  کالاهایی مانند لباس ، لوازم جانبی ، دکوراسیون منزل و اقلام سبک زندگی را برای برند ها تولید و ارسال می کنند. هیچ هزینه قبلی ، هیچ هزینه ماهانه و حداقل شرایط لازم برای سفارش وجود ندارد - آنها فقط آنچه را که سفارش داده شده است تولید می کنند ، بنابراین شما مجبور نیستید خانه خود را که مسئولیت حمل و نقل برای مخاطبان ها مشتری های خود را دارید ، به دوش بکشید. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را به Printful متصل کنید ، بنابراین هر زمان که دنبال کننده های شما چیزی را خریداری می کنند ، سفارش مستقیماً به Printful می رود تا آنها بتوانند سفارش را انجام دهند و آن را مستقیم به مشتری ارسال کنند.

 

2- icon printing

چاپ آیکون کمی فراتر از خدمات چاپ است و به شما کمک می کند برش ها ، سبک ها ، مواد ، رنگ ها ، طرح ها و موارد دیگر را به درستی پیدا کنید تا مطمئن شوید محصولات شما مورد علاقه مخاطبان شما هستند. از آنجا که چاپ آیکون کاری آن چنان ساده نیست ، حداقل شرایط سفارشی وجود دارد. برای محصولات چاپی و گلدوزی شده روی صفحه ، شما باید حداقل 20 مورد را در هر طرح سفارش دهید (شما می توانید انواع لباس ها ، اندازه ها و رنگ ها را با هم ترکیب کنید). برای مستقیم پوشیدن و انتقال محصولات ، حداقل تعداد سفارش 10 مورد در هر طرح وجود دارد.

3- bonfire

Bonfire یکی دیگر از برنامه های آنلاین رایگان است که هرکسی می تواند از آن برای طراحی ، فروش یا خرید محصولات سفارشی استفاده کند. آنها فرایند پرداخت ، تولید سفارشات و خدمات مشتری را مدیریت می کنند تا بتوانید به کار مهم ارتباط با مخاطبان و جامعه ادامه دهید. این شرکت از سال 2012 که شروع به کار کرده است ، و به هزاران گروه ، افراد و سازمان های غیرانتفاعی کمک کرده است تا از طریق فروش پوشاک ، لباس ، کلاه ، لیوان و غیره پول جمع کنند.

 

4- fanjoy

Fanjoy یک شریک تجاری عالی و در عین حال محبوب  برای تولید کنندگان اینترنت است. مدیر عامل شرکت ، کریس واکارینو ، برای راه اندازی Fanjoy هنگام فروش کالاهای تجاری از کار برادر خود که فروشنده سرراهی است ، الهام گرفته است. Fanjoy در لس آنجلس مستقر است ، اما در سراسر جهان مشغول به فعالیت است . Fanjoy در تلاش است تا با ایجاد مکانی برای ایجاد محتوای معنادار و دارای خلاقیت برای مخاطبان ، فاصله بین مخاطبان و تولید کننده های محصولات و خدمات  را برطرف کند.

 

اخبار مرتبط
بعضی از سرمایه‌گذاران با فروش سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند خود سود می‌برند و در عین حال سهم‌هایی که عملکرد ضعیفی دارند را نگه می‌دارند و امیدوارند که قیمت‌شان رشد کند. اما غافل از این که سهام خوب می‌تواند بیشتر صعود کند و سهام ضعیف، خطر به صفر رسیدن را دارد. در این مطلب از رده، به 10 نکته برای موفقیت در سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌پردازیم که می‌تواند به شما در جلوگیری از اشتباهات و کسب سود کمک کند.
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها