پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پول کمی دارید ولی می خواهید سرمایه گذاری کنید؟ ما راه آن را به شما یاد خواهیم داد

24 خرداد 1401
پول کمی دارید ولی می خواهید سرمایه گذاری کنید؟ ما راه آن را به شما یاد خواهیم داد

به گزارش بانک اول در ماه های اخیر همراه با بالا رفتن قیمت طلا و دلار و البته ریزش بورس بسیاری از مردم به فکر سرمایه گذاری افتاده اند و قصد دارند تا پول خود را در جایی سرمایه گذاری کنند. با ما همراه باشید تا به شما راه های سرمایه گذاری با پول کم را نشان بدهیم.

بسیاری از افراد می پرسند که مگر می توان با یک یا دو و یا پنج میلیون تومان سرمایه گذاری کرد. پاسخ به این سؤال بله است و شما می توانید با هر میزان پولی دست به سرمایه گذاری بزنید.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری آن طور هم که به نظر می رسد کار چندان پیچیده ای نبوده و نیست. تنها لازم است اطلاعت کمی از بازاری که می خواهید سرمایه گذاری کنید را کسب کرده و سرمایه گذاری کنید.

 

تصمیم گیری برای سرمایه گذاری با پول های کوچک همواره سخت تر از پول های بزرگ می باشد و در عین حال نباید توقع این را داشته باشید که در عرض یک هفته پولتان ده برابر شود.

سرمایه گذاری نیاز به صبر، حوصله و دقت دارد و اگر شما این خصایص را دارید می توانید امیدوار باشید طی یک مدت زمان طولانی به سود های بزرگی خواهید رسید.

دقت کنید که همه سرمایه گذاری های بزرگ روزی یک سرمایه کوچک بوده اند و کم کم تبدیل به بزرگ ترین سرمایه گذاری ها شده اند.

برای سرمایه گذاری در شرایط فعلی به دلیل تورم موجود در کشور بهتر است که دارایی های امن فکر کنید چرا که دارایی های ریسک پذیر می توانند دارایی شما را از بین ببرند.

فلزات به طور معمول یکی از امن ترین و بهترین دارایی ها محسوب می شوند. همیشه دقت داشته باشید تنها فلزی که می توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید طلا نیست.

نقره و مس از دیگر فلزاتی می باشد که سرمایه گذاری بر روی آن ها می تواند بسیار سود ده بوده و نیاز به پول های زیادی هم ندارد.

خرید ارز کشور های دیگر به خصوص دلار و یورو نیز همواره یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است و شما می توانید با آن ارزش پول خود را حفظ کرده و حتی به سود برسید.

دیگر روش سرمایه گذاری نیز خرید ارز های دیجیتال کم ارزش می باشد که البته پشتوانه قوی ای دارند و می توان برای آن ها آینده متصور شد.

برای مثال سال ها پیش که بیت کوین برای اولین بار معرفی شد ارزش بسیار پایینی داشت اما هم اکنون هر بیت کوین بیش از ده هزار دلار قیمت دارد.

البته مورد آخر دارای ریسک بالا تری بوده و لازم است حتما قبل از هر گونه سرمایه گذاری تحقیق کنید تا پول و سرمایه تان از بین نرود.

در مجموع که برای سرمایه گذاری کردن نگران نباشید و به کار خود اعتماد داشته باشید. هرچند باید دقیق عمل کنید و در عین ریسک پذیری محتاط باشید.

اخبار مرتبط
اینستاگرام تنها راه برای درآمدزایی در فضای آنلاین نیست اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که پلتفرم درستی برای شماست، لازم است درباره راه‌های مختلف درآمدزایی از محتوای خود بدانید.
پیمان مولوی در پاسخ به این پرسش که بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۳ چیست؟ افزود: ما می‌گوییم هیچ بازار بهتری وجود ندارد و این‌ها، همه جزو خطای دسته‌بندی است وی اظهار داشت: هر کسی به صورت متناوب چه در دلار، چه در طلا، چه در املاک و مستغلات و چه در خودرو و حتی در سهام با ریسک آن حضور داشته باشد، از ریال خود می‌توان محافظت کند. این اقتصاددان تصریح کرد: در این حالت، به صورت متوسط باید خرید شود، به خصوص در طلا باید این اتفاق بیفتد.
شیطنت‌های ماه‌های پایانی سال گذشته در بازار ارز و طلا، برای سرمایه‌گذاران دلار و سکه نهایتا منجر به بازدهی سالانه ۲۹ درصدی شد. نرخ تورم براساس داده‌های رسمی در ۱۴۰۲ کمی بیش از ۳۲ درصد است
بسیاری از ثروتمندترین کشورهای جهان در میان کوچکترین کشورهای جهان قرار دارند به‌طوری که اقتصاد آنها در مقایسه با تعداد ساکنان آنها بسیار بزرگ است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها