جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو منتشر شد + اسامی برندگان

24 خرداد 1401
نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو منتشر شد + اسامی برندگان

 

به گزارش بانک اول،مراسم قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، دیروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق‌العاده ایران خودرو، 3 محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

نتایج این قرعه‌کشی پس از تأیید توسط نهاد‌های ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار گرفته و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ایران‌خودرو، در بخش میزکار/ استعلام وضعیت قرعه‌کشی از نتیجه مشارکت خود در این طرح اطلاع یابند.

 

همچنین اسامی برندگان به تفکیک خودرو و بر اساس کد ملی و شماره پیگیری از اینجا قابل دریافت است.

 

اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا 5 روز فرصت خواهند داشت با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت‌نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

در این قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مرحله چهارم در بخش خودروی وانت آریسان تعداد 65،796 نفر ثبت‌نام داشته‌اند، همچنین در رانا پلاس 650،137 نفر، و سورن پلاس 1،366،585 نفر اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

نکته قابل تأمل این است که ظرفیت کل این طرح 8000 دستگاه خودرو است که در مجموع 2092518 نفر ثبت‌نام کرده‌اند یعنی از هر 261 نفر نام یک نفر به‌عنوان برنده اعلام می‌شود

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها