جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اگر می خواهید سود کنید تا پیش از انتخابات این کار ها را انجام دهید

24 خرداد 1401
اگر می خواهید سود کنید تا پیش از انتخابات این کار ها را انجام دهید

به گزارش بانک اول دیگر چیزی به انتخابات آمریکا نمانده است و بر همگان واضح و مبرهن است که انتخابات این کشور تاثیر بسیار عمیقی بر روی قیمت طلا و ارز خواهد گذاشت.

شرایط فعلی شرایط بسیار حساسی برای سرمایه گذاران می باشد چرا که قیمت طلا، نقره، ارز ها و بورس دچار نوسانات شدیدی شده و آن ها را از یک سرمایه گذاری با ریسک پایین بازداشته است.

کارشناسان و متخصصین بازار در حال حاضر پیش بینی می کنند که خرید نقره می تواند بالا ترین سود را طی هفته های آتی داشته باشد.

آن ها همچنین معتقدند که دلار آمریکا قدرت و ارزش خود را پس از انتخابات از دست خواهد داد و شاخص آن ریزش خواهد کرد.

کارشناسان می گویند که قیمت طلا نیز افزایشی خواهد بود اما در صورت رای آوردن دموکرات ها در انتخابات طلا صعود بیشتری خواهد داشت.

به طور کلی کارشناسان معتقدند که طی هفته های آینده از ارزش دلار کاسته خواهد شد و بهتریک کالا برای سرمایه گذاری نقره خواهد بود.

اخبار مرتبط
اینستاگرام تنها راه برای درآمدزایی در فضای آنلاین نیست اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که پلتفرم درستی برای شماست، لازم است درباره راه‌های مختلف درآمدزایی از محتوای خود بدانید.
پیمان مولوی در پاسخ به این پرسش که بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۳ چیست؟ افزود: ما می‌گوییم هیچ بازار بهتری وجود ندارد و این‌ها، همه جزو خطای دسته‌بندی است وی اظهار داشت: هر کسی به صورت متناوب چه در دلار، چه در طلا، چه در املاک و مستغلات و چه در خودرو و حتی در سهام با ریسک آن حضور داشته باشد، از ریال خود می‌توان محافظت کند. این اقتصاددان تصریح کرد: در این حالت، به صورت متوسط باید خرید شود، به خصوص در طلا باید این اتفاق بیفتد.
شیطنت‌های ماه‌های پایانی سال گذشته در بازار ارز و طلا، برای سرمایه‌گذاران دلار و سکه نهایتا منجر به بازدهی سالانه ۲۹ درصدی شد. نرخ تورم براساس داده‌های رسمی در ۱۴۰۲ کمی بیش از ۳۲ درصد است
بسیاری از ثروتمندترین کشورهای جهان در میان کوچکترین کشورهای جهان قرار دارند به‌طوری که اقتصاد آنها در مقایسه با تعداد ساکنان آنها بسیار بزرگ است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها