جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

همراه بانک کشاورزی (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه همراه بانک کشاورزی برای اندروید و iOS )

24 خرداد 1401
همراه بانک کشاورزی (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه همراه بانک کشاورزی  برای اندروید و iOS )

دریافت نرم افزار همراه بانک کشاوری

 

دانلود نسخه اندروید همراه بانک کشاورزی:

دانلود نسخه اندروید همراه بانک کشاورزی از کافه بازار:

دانلود نسخه ios  همراه بانک کشاورزی از سیبچه:

توجه :

برای استفاده از این روش پرداخت حق اشتراک سیبچه الزامی می باشد. بدیهی است ارائه هرگونه خدمات پشتیبانی مرتبط با پرداخت حق اشتراک و یا دریافت نرم افزارها در فروشگاه های فوق بر عهده فروشگاه مربوطه می باشد.

نحوه دریافت: دریافت اپلیکیشن سیبچه > دریافت همراه بانک کشاورزی

پس از نصب برنامه لازم است با اسفاده از مسیر زیر پروفایل مربوطه را Trust نمایید.

Profile یا Settings > General > Device Management

انتخاب پروفایل مربوطه

انتخاب گزینه Trust یا Verify

خدمات مبتنی بر کارت در سامانه همراه بانک کشاورزی

مشاهده مانده کارت

انتقال وجه به کارت بانک کشاورزی(روزانه 30میلیون‌ریال)

انتقال وجه به کارت سایر بانک ها (از طریق شتاب)

پرداخت قبض

خرید اعتبار شارژ سیم کارت

استعلام سه شارژ آخر

صورت‌حساب کارت (10 گردش آخر کارت)

مسدودکردن کارت

عدم تخصیص کارت

بارکدخوان قبض

انتقال به حساب‌ها-کارت‌های پر کاربرد

بازیابی پاسخ تراکنش‌های بدون پاسخ (از بخش تاریخچه)

خدمات مبتنی بر حساب در سامانه همراه بانک

مشاهده مانده حساب

انتقال وجه به حساب بانک کشاورزی (روزانه 100میلیون‌ریال)

انتقال وجه پایا (روزانه 100میلیون‌ریال)

استعلام پایا

استعلام وضعیت چک

پرداخت اقساط تسهیلات

پرداخت قبض

ده گردش آخر حساب

تغییر رمز حساب

عدم تخصیص حساب

دریافت کد شبا

بارکدخوان قبض

انتقال به حساب‌ها-کارت‌های پر کاربرد

بازیابی پاسخ تراکنش‌های بدون پاسخ (از بخش تاریخچه)

امکانات جانبی همراه بانک کشاورزی

امکان پرداخت با NFC

به اشتراک گذاری تراکنش ها

ورود با اثر انگشت

نحوه درخواست همراه بانک کشاورزی

روش اول: مراجعه به سایت بانک کشاورزی به آدرس www.bki.ir منوی خدمات و محصولات-بخش همراه بانک- قسمت فعالسازی و مدیریت همراه بانک (با کلیک بر روی این قسمت مشتری به بخش مربوطه منتقل شود)

روش دوم: مراجعه به شعبه، تکمیل فرم ثبت‌نام و امضای قرارداد

دریافت رمز حساب ویژه بانکداری تلفن همراه

دریافت برنامه بانکداری تلفن همراه از سایت بانک و انتقال آن بر روی گوشی تلفن همراه

نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه

فعالسازی و مدیریت همراه بانک کشاوزی

خدمات مبتنی بر کارت در سامانه همراه بانک کشاورزی

مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک، جهت اتصال حساب/کارت به همراه بانک، قطع ارتباط آنها و همچنین تخصیص/تغییر رمز حساب اقدام نمایند. بدین منظور برای احراز هویت مشتری اطلاعات ذیل مورد استفاده قرار می گیرد:

شماره حساب مشتری

کد ملی

تاریخ تولد

شماره تلفن همراه مشتری

پس از تصدیق هویت در مرحله اول و دریافت پیامک پنج رقمی «کد معتبر سازی شماره موبایل در اینترنت بانک کشاورزی»، مرحله دوم تصدیق هویت با اخذ اطلاعات ذیل انجام می شود:

شماره کارت

رمز دوم کارت

Cvv2

تاریخ انقضاء کارت

کد تأیید ارسال شده به شماره تلفن همراه (پنج رقمی)

پس از تصدیق اطلاعات در مرحله قبل، لیست شماره حساب ها و کارت های متصل به شماره تلفن همراه (برای مشتریان فعلی همراه بانک) نمایش داده می شود و مشتری می تواند تغییرات مورد نظر را در حساب ها و کارت های متصل به همراه بانک خود اعمال نماید. همچنین مشتریان جدید متقاضی بهره برداری از همراه بانک قادر به معرفی حسابها و کارتهای خود جهت فعالسازی همراه بانک می باشند.

نکات امنیتی استفاده از همراه بانک کشاورزی:

لطفا به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط برنامه آلوده به بدافزار، نرم افزار همراه بانک را از وب سايت اصلي بانک و يا منابع قابل اعتماد و مورد تائید بانک دريافت نمائید.

با وجود تمهیدات در نظر گرفته شده در برنامه همراه بانک به منظور جلوگیری از افشاء اطلاعات حساس، حتي الامكان در هنگام اتصال به شبكه های بي سیم عمومي از نرم افزارهای همراه بانک استفاده نشود.

 به منظور جلوگیری از حملات فیشینگ، و يا استفاده از از تكنیک های مهندسي اجتماعي در جهت سرقت اطلاعات، از کلیک کردن روی لینک ها و يا دريافت فايل های ضمیمه پیام هايي که از طرف اشخاص ناشناس برای شما و يا در گروه های مختلف ارسال مي شود، بپرهیزيد.

به منظور جلوگیری ازآلودگي به بدافزارهای جديد که از طرق مختلف منتشر مي گردند از نرم افزارهای امنیتي) ضد بدافزار، آنتي ويروس ، فايروال(تلفن همراه که به روز رساني مي شوند، استفاده شود.

ضعف های امنیتي سیستم عامل و نرم افزارهای همراه بانک، مي تواند منجر به سوءاستفاده و نفوذ به تلفن همراه گردد. همواره، به روزرساني های سیستم عامل و همچنین نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده علي الخصوص نرم افزار همراه بانک را در برنامه خود قرار دهید.

بسیاری از بدافزارها در قالب برنامه های کاربردی به ظاهر قانوني ارائه مي گردند و برای افزايش حوزه نفوذ خود در هنگام نصب برنامه اقدام به دريافت مجوزهای بیش از انداره مي نمايند. از نصب برنامه های کاربردی تلفن همراه که مجوزهای بیش از اندازه درخواست مي نمايند، پرهیز شود.

اغلب سیستم عامل های مدرن تلفن همراه، به طور پیش فرض دارای مكانیزم های امنیتي دروني جهت کاهش مخاطره بدافزارها مي باشند، با فراهم سازی مجوز دسترسي ريشه ) root ( درسیستم عامل اندرويد يا قید آزاد کردن ) jail break ) IOS اين ساز و کار ها دور زده خواهند شد. از فراهم سازی مجوزدسترسي ريشه ) root ( در سیستم عامل اندرويد يا قید آزاد کردن IOS و دور زدن ساز و کار های امنیتي خودداری نمائید.

به منظور جلوگیری از افشاء اطلاعات محرمانه اطلاعات حساس مربوط به حساب بانكي )از قبیل رمزکارت ، تاريخ انقضای کارت بانكي و CVV2 ( را در تلفن همراه ذخیره ننمايید.

اطلاعات حساس مربوط به حساب بانكي )از قبیل رمز کارت ، تاريخ انقضای کارت بانكي و CVV2 ( را به هیچ وجه در اختیار ديگران قرار ندهید و آنها را در فواصل زماني حداکثر سه ماهه تغییر دهید.

 هرگز اطلاعات مهم خود مانند شماره حساب، رمزها، کد ملي و ... را از طريق پیام کوتاه ارسال نكنید.

در صورت مفقودی يا سرقت تلفن همراه سريعا درخواست غیرفعال نمودن شماره سیم کارت را به شعبه اعلام نمايید. ضمن اينكه مي توانید با اختصاص شماره حساب و شماره کارت خود به يک سیم کارت جديد از طريق يكي از شعب بانک کشاورزی اطلاعات سیم کارت سرقت يا مفقود شده را از سیستم حذف نموده و از رمز جديدی که به شما داده مي شود استفاده نمايید.

پیش از واگذاری گوشي تلفن همراه خود برنامه را از روی گوشي حذف نمايید. با اين کار کلیه اطلاعات حسابهای ثبت شده و نیز پیامهای دريافتي شما بر روی گوشي از بین مي روند.

پیش از واگذاری سیم کارت خود، چنانچه سیم کارت ديگری را جايگزين نمي نمايید بايد حسابها و سرويس های يكطرفه ثبت نامي خود را حذف نمايید.

در زمان نصب نسخه جديد ابتدا نسخه قبلي را از گوشي خود حذف نموده و پس از آن ، نسخه جديد را نصب نمايید. در صورت نیاز به نصب مجدد نرم افزار) نسخه يكسان ( و در صورت تمايل به حفظ اطلاعات موجود بر روی گوشي، نرم افزار را بر روی برنامه قبلي نصب نموده و آن را جايگزين( Replace (نمايید و به سوال نگهداری اطلاعات موجود، پاسخ مثبت دهید.

تلفن همراه را هنگامي که از آن استفاده نمي کنید، قفل کرده و رمز ورود آن را حتي برای نزديكترين وابستگان خود فاش نكنید.

از انتخاب رمز های ساده و قابل حدس )شماره شناسنامه و تاريخ تولد و...( خودداری نمائید.

تصور نكنید چون مبلغ قابل توجهي وجه در حساب بانكي تان نداريد هدف مناسبي برای سارقان اينترنتي نیستید چرا که تمام کاربران به يک میزان در معرض خطر تهاجم هكر ها هستند پس در هر شرايطي امنیت را جدی بگیريد.

هنگامي که به بلوتوث نیازی نداريد از خاموش بودن آن مطمئن شويد.

اخبار مرتبط
بر اساس این گزارش، تمامی خدمات فوق درصورت انتخاب روش تحویل در نشانی مشتری، از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل دریافت است، اما در صورت انتخاب روش تحویل در شعبه در سامانه پیشخوان الکترونیک، مشتری باید به باجه صدور آنی کارت در شعبه انتخاب شده مراجعه کند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، با توجه به قوانین و مقررات موجود، کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و … به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد. حساب های شخصی (غیر تجاری )، حساب های معمولی هستند که افراد با مراجعه به بانک ها اقدام به افتتاح آن ها می کنند اما حساب های تجاری حساب هایی محسوب می شوند که در طول یک ماه بیش از صد مورد واریزی با مبلغ ۳۵ میلیون تومان داشته باشند. این
در روش انتقال وجه داخلی می‌توانید از حساب خود در یک بانک به حساب فردی دیگر در همان بانک انتقال وجه انجام دهید. در این روش با داشتن شماره حساب مقصد می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. سقف خرید کارتی روزانه چقدر است؟ حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان روزانه در کل شبکه بانکی است.
گاهی ممکن است با وارد کردن شماره حساب اشتباهی در گوشی موبایل خود یا در عابربانک یا همراه بانک و اینتربانک و ... پولی را اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کنید که هیچ نام و نشانی از او ندارید؛ دراین شرایط چگونه باید پول خود را پس بگیرید؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها