پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

همراه بانک پارسیان (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه “همراه بانک پارسیان ” برای اندروید و iOS )

24 خرداد 1401
همراه بانک پارسیان (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه “همراه بانک پارسیان ” برای اندروید و iOS )

دریافت نرم افزار های همراه بانک پارسیان

دریافت نسخه اندروید همراه بانک پارسیان

دریافت نسخه اندروید همراه بانک پارسیان  از کافه بازار

دریافت نسخه ios همراه بانک پارسیان

قابلیت های همراه بانک پارسیان

از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

-رمز یکبار مصرف بانک پارسیان

-انتقال وجه

-خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف

-کمک به خیریه

-بیمه

-مشاهده شماره شبا

-افتتاح سپرده

-ثبت سوابق تراکنش ها

-مشاهده شعب نزدیک

-نرخ روز ارز

-نوبت دهی

راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios

برای نصب همراه بانک پارسیان بر روی گوشی های iOS باید اقدام به فرآیندی ساده و آسان کنید تا بصورت دستی به گوشی اعلام اعتماد به این برنامه کنید. برای اینکار باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- از منو Home گوشی وارد تنظیمات شوید و از منو تنظیمات گزینه General را انتخاب کنید.

2- بر روی منوی Device Management کلیک کنید و سپس گزینه Profile را انتخاب کنید. هم اکنون یکی از گزینه های Nexus Original Ltd یا Seeb Co OU را انتخاب نمائید و در نهایت بر روی trust کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط
بر اساس این گزارش، تمامی خدمات فوق درصورت انتخاب روش تحویل در نشانی مشتری، از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل دریافت است، اما در صورت انتخاب روش تحویل در شعبه در سامانه پیشخوان الکترونیک، مشتری باید به باجه صدور آنی کارت در شعبه انتخاب شده مراجعه کند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، با توجه به قوانین و مقررات موجود، کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و … به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد. حساب های شخصی (غیر تجاری )، حساب های معمولی هستند که افراد با مراجعه به بانک ها اقدام به افتتاح آن ها می کنند اما حساب های تجاری حساب هایی محسوب می شوند که در طول یک ماه بیش از صد مورد واریزی با مبلغ ۳۵ میلیون تومان داشته باشند. این
در روش انتقال وجه داخلی می‌توانید از حساب خود در یک بانک به حساب فردی دیگر در همان بانک انتقال وجه انجام دهید. در این روش با داشتن شماره حساب مقصد می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. سقف خرید کارتی روزانه چقدر است؟ حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان روزانه در کل شبکه بانکی است.
گاهی ممکن است با وارد کردن شماره حساب اشتباهی در گوشی موبایل خود یا در عابربانک یا همراه بانک و اینتربانک و ... پولی را اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کنید که هیچ نام و نشانی از او ندارید؛ دراین شرایط چگونه باید پول خود را پس بگیرید؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها