ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

جهت دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن اینجا کلیک کنید

24 خرداد 1401
 جهت دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن اینجا کلیک کنید

به گزارش بانک اول سهام عدالت در دولت احمدی نژاد بوجود آمد. سهام عدالت برای تمام مردم ایران در نظر گرفته شده بود. سهام عدالت در طی چند ماه گذشته به ارزش رسید. سهام عدالت قابل فروش است. علیرضا ماهیار درباره چگونگی استفاده از کارت‌های اعتباری  سهام عدالت  به بازار گفت: این کارت‌ها همانند کارت‌های اعتباری که دولت به کارمندان برای خرید کالا ارائه می‌کند، است با این تفاوت که دارندگان این نوع کارت‌ها می‌توانند به جای خرید کالا درخواست وام خرد از بانک‌ها کنند.

 

وی افزود: ۵ بانک دولتی و نیمه دولتی شامل بانک ملی، پست بانک، ملت، صادرات و تجارت در ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت اعلام آمادگی کردند البته برخی بانک‌های خصوصی نیز برای پرداخت وام خرد از طریق کارت‌های اعتباری سهام عدالت پای کار آمده‌اند. ساز و کار پرداخت وام خرد توسط بانک‌ها به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت با سود ۱۸ درصدی و بدون ضامن است.

 

کارت‌های اعتباری سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

این مقام مسئول ادامه داد: کارت‌های اعتباری سهام عدالت به سهامدارانی تعلق می‌گیرد که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده‌اند و تعداد آنها حدودا ۳۰ میلیون نفر برآورد شده است. این فرآیند به‌صورت تمام الکترونیک از مبدا بانک‌های عامل تا مقصد که سپرده‌گذاری و بازار سرمایه هستند، خواهد بود.

 

سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند چه کنند؟

ماهیار عنوان کرد: افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده‌اند باید سجامی باشند و بعد از احراز هویت در اپلیکیشن‌های مربوط به بانک‌های عامل و پس از اینکه سپرده‌گذاری سجامی بودن فرد را برای بانک تایید کرد، می‌تواند دارایی را مشاهده و متوجه شود چقدر دارایی سهام عدالت دارد و متناسب با آن فرم مربوطه را داخل سیستم بانک پر کند.

وی اضافه کرد: برخی بانک‌ها سرویس اپلیکشن لازم را برای ورود اینترنی مشمولان پیاده‌سازی کرده‌اند که آنها برای استفاده از مزایای این طرح می‌توانند از این طریق اقدام به دریافت وام کنند. برخی دیگر از بانک‌ها قرار است از طریق کارت‌های بانکی در دست مردم استفاده کنند. برخی بانک‌ها ۶۰ درصد ارزش روز دارایی فرد و برخی تا ۱۰۰ درصد هم برای اعطای تسهیلات پیش‌بینی کرده‌اند که ساز و کرا آن بستگی به بانک عامل دارد. در نهایت درخواست فرد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌شود.

ماهیار تصریح کرد: این درخواست‌ها به‌صورت تجمعی بوده و بحث توثیق مکانیزه اتفاق می‌افتد و بعد از آن شرکت به بانک اعلام می‌کند سهام فرد توثیق شد و بانک می‌تواند به سهامدار اعتبار دهد. برخی از بانک‌ها در نظر دارند این مبلغ را در قالب شارژ کردن کارت عادی مشتریان، برخی کارت خرید و برخی از طریق روش‌های نوین پرداخت شارژ کنند. پس از اینکه نخستین قرارداد نهایی شود، مردم می‌توانند از مزایای این کارت اعتباری از ابتدای دی ماه بهره‌مند شوند./ایرنا

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فاطمه مختاری wemehmohtary. @gaail.comir
ارسال شده در : شنبه 11 آذر 1402

من وام بدون ضامن نیاز دارم ولی نمیشه ثبت نام کنم

زهرا حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما هنوز روش مستقیم و غیر مستقیم رو انتخاب نکردیم ..الان جریان این ۵۰میلیون چیه؟شامل ما میشه؟

بابومتین استقلال
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اینا هنوز پول کسانی که فروش سهام عدالت خود رو اجرا گذاشتن رو ندادن اینبار میخوان وام بدن که سهام مردم رو با هر روشی بخورن اینقدر که ملت حتی بخاطر صدهزار تومان حاظرن سهام خودشون رو بفروشن به این دولت ناعادل

شاهین ریگی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام سهام عدالت سود دارد یانه اگه دارد سودش چند درصد هست

محسن صحراگرد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام اگه سود وام رو هم با پایین ترین حد برسانند خیلی عالی میشه ....

الهام دشتی رحمت ابادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدارو شکر اگه واقعی باشه بدهند این وام برای من مثل معجزست اگه پولی ک دادگاه خواسته ندم باید برم زندان لطفا کمک کنید این وام بگیرم،بزرگی خدارو شکرخودش پشت ادمهای بی پناه

Zzz
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حالا واقعا راسته🙄🙄

علیرضا قی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آزاد کردیم راحت بفروشیم هنوزیک قرون دستمون نگرفت چرا برای اونا مگه ما خونم کمرنگ تره

رسول مرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام اون دسته افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند مثل خود من چرا وقتی درخواست فروش گذاشتند پولشون را واریز نمیکنید ماها چه فرقی میکنیم با اون دسته که روش غیر مستقیم انتخاب کردند پس ناعادلانه هست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات