جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

کارت های اعتباری ۵۰ میلیون تومانی برای مردم/متقاضیان به شعب مراجعه کنند

24 خرداد 1401
کارت های اعتباری ۵۰ میلیون تومانی برای مردم/متقاضیان به شعب مراجعه کنند

به گزارش بانک اول داوود محمدبیگی در خصوص جزییات کارت‌ های اعتباری گفت: بخشنامه‌های مربوط به کارت اعتباری از سال ۱۳۹۵ از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها نیز زیرساخت‌ها و مقررات لازم برای ارائه کارت اعتباری را به متقاضیان در شبکه بانکی کشور فراهم کرده‌اند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها و پس از اعتبارسنجی این کارت‌ ها را دریافت کنند.

 

مبلغ کارت های اعتباری بانک ها

 

وی افزود: کارت‌های اعتباری در سه دسته ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و براساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و مشتریان می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به بانک‌ها بازگردانند.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این زیرساخت در شبکه بانکی وجود دارد و مردم می‌توانند از این خدمت استفاده کنند، گفت: یکی از دلایلی که استفاده از کارت‌های اعتباری نسبت به کارت‌های نقدی کمتر است، به دلیل آگاهی کم مردم و اطلاع‌رسانی ضعیف بانک‌ها در این زمینه است و بی‌شک باید به مردم اعلام شود که می‌توانند با مراجعه به شعب از این خدمت بانک‌ها استفاده کنند.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهرام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تو این حال و هوای کرونا و قرنطینه و شیفتی شدن بانکها موقع اعلام صدور کارتهای اعتباریه ؟؟؟!!!! واقعا باید به این مدیران شک‌کرد آ !!!! شما که طاقت بستن دو هفته بانکها رو ندارین و نمیتونین‌ملتو ساپورت کنین واسه چی باعث ازدحام بانکها میشین

ناهید خوش نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام 50 میلیونی برای بازنشسته ها و یا کارت اعتباری تا 50 میلیون از بانکها بگیرید و یا اینکه وام برای دارندگان سهام عدالت به هر بانکی برای هر کدام از این وامها سر میزنی میگن خیر اصلا بما ابلاغ نشده و یا دو تا ضامن بیار

حمید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا یه توضیح درست و حسابی نمیدید .امروز بیست تا بانک رفتم هیچ کدوم حتی روحشون خبر نداشت

عباس ملکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان این واسه سهام عدالت؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها