ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

24 خرداد 1401
 سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

به گزارش بانک اول، در ادامه توسعه خدمات غیر حضوری به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق، سامانه پیامکی ثبت درخواست وام با حضور اعضای هیئت مدیره رسما وارد چرخه خدمت رسانی شد.

در این خدمت، اعضای می توانند با ارسال کد ملی خود بصورت عدد 10 رقمی بدون هرگونه فاصله و کاراکتر اضافی به سر شماره پیامکی 300079280 درخواست دریافت تسهیلات(وام) را ثبت نمایند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از مراجعات حضوری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و تاکید دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق، خدمات غیر حضوری خود را گسترش داده و هم اکنون از 3 طریق: پیک خدمت، اینترنت بانک و سامانه پیامکی نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اعضا اقدام می نماید و ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی ثبت تلفنی درخواست وام، چرخه ی ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق قرض الحسنه شاهد تکمیل خواهد شد و اعضا کمترین مراجعه حضوری را جهت دریافت خدمات خواهند داشت.

 

 

منبع: صندوق قرض الحسنه شاهد

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها