شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارمندان دانشگاه آزاد

24 خرداد 1401
اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارمندان دانشگاه آزاد

به گزارش بانک اول، سیدهادی سید فضلی مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارکنان و اعضای هیات این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس الحاقیه تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی، سقف تسهیلات وام ۴۰ میلیون تومانی کارکنان دانشگاه با همان نرخ و مدت بازپرداخت، به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت.

او ادامه داد: پیش از اجرای این الحاقیه، سقف تسهیلات اعتباری بانک ملی به صورت پلکانی برای کارمندان قرارداد کارمعین ۲۰ میلیون تومان، کارمندان رسمی ۴۰ میلیون تومان و اعضای هیات علمی ۶۰ میلیون تومان بود. در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سقف تسهیلات پرداختی به تمامی کارمندان اعم از قراردادی و رسمی به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند براساس ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان مرکزی، افراد واجد شرایط را جهت اخذ وام بانک ملی و انجام مراحل اداری به صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کنند.

او افزود: کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این، از وام‌های ۲۰، ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی بانک ملی استفاده کرده‌اند، در صورت تسویه وام قبلی خود، واجد شرایط دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی خواهند بود.

سیدفضلی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای معرفی کارمندان و اعضای هیات علمی واجد شرایط جهت دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی وجود ندارد، گفت: با توجه به فرصت باقی مانده تا انتهای سال و به منظور تسریع فرآیند اعطای تسهیلات از سوی بانک عامل، واحد‌های دانشگاهی براساس ظرفیت اعلام شده در مرحله اول مجاز به معرفی ۳۰ درصد کارکنان و اعضای هیات علمی برای اخذ تسهیلات هستند و افرادی که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

او با بیان اینکه مراحل اعطای تسهیلات اعتباری به کارمندان و اعضای هیات علمی در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد، افزود: وام ۶۰ میلیون تومانی بانک ملی با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه و با نرخ ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: علاوه بر وام ۶۰ میلیون تومان، تسهیلات کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی بانک ملی نیز برقرار بوده و کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مطابق ضوابط و مقررات ابلاغی از این تسهیلات استفاده کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها