پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات ثبت نام جدید سهام عدالت

24 خرداد 1401
جزئیات ثبت نام جدید سهام عدالت

به گزارش بانک اول حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم بررسی راهکارهای لازم برای رسیدگی به وضعیت جاماندگان سهام عدالت در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: ابتدا مخالفت هایی درخصوص اقباض سهام عدالت به جاماندگان به دلیل نامشخص بودن منابع تامین هزینه وجود داشت اما در کمیسیون اقتصادی مجلس منابع لازم پیش بینی شد و به طرح به تصویب رسید.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: از آن جا که سهام عدالت به بودجه نیاز دارد، نیاز بود طرح تصویب شده در کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیسون تلفیق بودجه نیز مطرح شود، بنابراین این طرح بعد از تصویب در این کمیسیون برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

او افزود: فرآیند ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت به منظور پیشگیری از اجتماع در وضعیت شیوع کرونا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

حیدری گفت: افراد شش دهک پایین جامعه و آن هایی که مشمول کمک های معیشتی کرونایی دولت شده اند، می توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها