پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

جزئیات ثبت نام جدید سهام عدالت

24 خرداد 1401
جزئیات ثبت نام جدید سهام عدالت

به گزارش بانک اول حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم بررسی راهکارهای لازم برای رسیدگی به وضعیت جاماندگان سهام عدالت در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: ابتدا مخالفت هایی درخصوص اقباض سهام عدالت به جاماندگان به دلیل نامشخص بودن منابع تامین هزینه وجود داشت اما در کمیسیون اقتصادی مجلس منابع لازم پیش بینی شد و به طرح به تصویب رسید.

مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: از آن جا که سهام عدالت به بودجه نیاز دارد، نیاز بود طرح تصویب شده در کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیسون تلفیق بودجه نیز مطرح شود، بنابراین این طرح بعد از تصویب در این کمیسیون برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

او افزود: فرآیند ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت به منظور پیشگیری از اجتماع در وضعیت شیوع کرونا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

حیدری گفت: افراد شش دهک پایین جامعه و آن هایی که مشمول کمک های معیشتی کرونایی دولت شده اند، می توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها