پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

۱۰ هزار مشتری جدیدترین محصول ایران‌خودرو مشخص شدند

24 خرداد 1401
۱۰ هزار مشتری جدیدترین محصول ایران‌خودرو مشخص شدند

به گزارش بانک اول اطلاعات برندگان پس از تایید مراحل قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی در سایت فروش ایران خودرو (اینجا) قرارخواهد گرفت.

پیامک اطلاع‌رسانی نیز برای برندگان ارسال خواهد شد.

برندگان نهایی به مدت پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اولیه خودرو اقدام کنند و در صورت واریز نکردن،‌ نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

از روز شنبه هفته جاری (۲۰ دی‌ماه) پیش‌فروش جدیدترین محصول ایران‌خودرو با زمان تحویل حداکثر یک ساله برگزار شد.

در این طرح خودروی تارا در دو مدل دنده ای و اتوماتیک و در رنگ‌های متنوع عرضه شد. ظرفیت فروش نوع دنده‌ای تارا هفت هزار دستگاه و نوع اتوماتیک نیز سه هزار دستگاه بوده است.

 بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات