شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

گران ترین غذا ها در جهان که تنها پولدارها آنها را می خورند

24 خرداد 1401
گران ترین غذا ها در جهان که تنها پولدارها آنها را می خورند

بانک اول - آیا تا به امروز این سؤال برای تان پیش آمده است که گران ترین مواد غذایی در سراسر جهان چه چیز هایی هستند؟ و یا این که پولدار ها از چه مواد غذایی استفاده می کنند؟ با ما همراه باشید تا جواب سؤال هایتان را بدهیم.

شاید تا کنون تصور کرده اید که پسته یک خوراکی فوق العاده گران است. یا برای مثال ماهی سالمون قرمز را یکی از گران ترین غذا ها به شمار آورده اید. اما ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که برخی از مواد غذایی از آن چیزی که فکر می کنید گران تر هستند.

1. قارچ Matsutake، هر کیلوگرم 600 دلار

2. قهوه کوپی لوواک، هر کیلوگرم بین 250 تا 1200 دلار

3. خاویار مروارید سفید آلبینو، هر کیلوگرم 9100 دلار

4. سوپ آشیانه پرستو ها، هر کیلوگرم 3000 دلار

5. زعفران، هر کیلوگرم 1000 دلار

6. ترافل سفید، هر کیلوگرم 2100 دلار

7. مرغ Ayam Cemani، هر دانه از این مرغ در اندونزی 200 دلار قیمت دارد. این مرغ به دلیل نگرانی ها درباره بیماری صادر نمی شود اما اگر صادر شود در کشور های دیگر هزاران دلار قیمت خواهد داشت.

8. استیک واگیو ژاپنی، هر کیلوگرم 450 دلار

9. ژامبون ایبریایی خشک شده، هر کیلوگرم 392 دلار

10. پنیر گوزن شمالی، هر کیلوگرم 1074 دلار

 

 

اخبار مرتبط
تلفن‌های همراه با برج‌های تلفن همراه و یکدیگر با استفاده از امواج فرکانس رادیویی که نوعی تابش الکترومغناطیسی هستند، ارتباط برقرار می‌کنند. اما امواج فرکانس رادیویی کم شدت ترین شکل در طیف تابش الکترومغناطیسی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها کاملاً بی ضرر هستند. به گفته انجمن سرطان آمریکا، تابش فرکانس رادیویی با شدت بالا می‌تواند گرما تولید کند و باعث افزایش دمای بدن و حتی سوختگی شود.
متخصصان برخی از علائم هشداردهنده اولیه حمله قلبی و آنچه را که در صورت تجربه آنها باید انجام دهید را به اشتراک می‌گذارند:
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها