جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

آگهی دعوت به همکاری بانک گردشگری در سال 1399

24 خرداد 1401
آگهی دعوت به همکاری بانک گردشگری در سال 1399

به گزارش بانک اول بانک گردشگری (غیر دولتی- سهامی عام) به منظور تامین، تکمیل و ارتقاء کادر مدیریتی مورد نیاز خود، از میان همکاران بازنشسته نظام بانکی علاقه مند به همکاری در پست سازمانی مدیریت شعبه  دعوت به همکاری می نماید.

دعوت از افراد صاحب نظر و مجرب بانکی، بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده برای شعب، با رعایت اولویت مورد نیاز و صرفاً بنا به تشخیص بانک خواهد بود.

 

ویژگی های فردی:

- ساعی و پرتلاش و دارای روحیه تعامل و مشارکت

- انگیزه و اشتیاق درونی بالا

- دارای روحیه کار تیمی و مهارت های ارتباطی قوی

- امین و قابل‌اعتماد و رازدار

 

 شرایط اختصاصی:

 -دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مرتبط با بانک

- افراد بازنشسته و دارای تجربه نزد نظام بانکی که در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

-داشتن سابقه خدمت مفید در شغل مورد تقاضا

-آشنایی با روش های بازرسی و مفاهیم ریسک

-آشنایی با بخشنامه ها و دستورالعمل ها و قوانین و مقررات

-تسلط به نرم افزارهای مجموعه Office

-تسلط بر استفاده و کاربری فناپ

-مهارت در گزارش نویسی

-نداشتن هرگونه آرای محکومیت ناشی از تخلفات اداری

 

 شایان ذکر است:

- از میان درخواست های متقاضیان، افراد واجد شرایط اولیه انتخاب و بر اساس اولویت مورد نیاز بانک، زمان مصاحبه تعیین و صرفاً از طریق تلفن یا ایمیل به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

- چنانچه بانک در هر مرحله از همکاری، متوجه عدم رعایت "اصل صداقت" در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع تداوم همکاری، کان لم یکن و بلا اثر خواهد بود.

 

 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

1-تصویر اسکن شده عکس ۴*۳ (عکس ارسالی باید تمام رخ بوده و چهره کاملاً واضح باشد(
۲-تصویر اسکن شده پشت و روی کارت ملی .
۳-تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت داشتن توضیحات(
۴-تصویر اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی (ارسال تصویر اسکن شده مدرک الزامی باشد(
۵-تصویر اسکن شده سوابق شغلی طی شده تا تاریخ بازنشستگی (ویژه بازنشستگان) 
۶-حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند 400 Kb باشد و فقط در قالب gif و png و jpg ضمیمه شده باشد.

در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری پیش رو با پیشکسوتان و نخبگان عرصه پولی و بانکی، بانک گردشگری امید دارد با فراهم سازی زمینه روشنی از همکاری دو سویه، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای گروه ذینفعان، رویکرد اصلی بانک را که "نگاهی فرامرزی" است، تحقق بخشد.

       
                  
 
 
اخبار مرتبط
روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۲۹۶۲۷۳‌‌‌‌‌‌‌/۹۴ مورخ ۱۵‌‌‌‌‌‌‌/۱۰‌‌‌‌‌‌‌/۱۳۹۴ موضوع ابلاغ اصلاحیه «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‌-ریالی»،‌به استحضار می‌رساند؛ با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل مذکور و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخوردهای واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی داخلی ‌‌-ریالی
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها