پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم تامین اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران

24 خرداد 1401
خبر مهم تامین اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران

به گزارش بانک اول، علی جهانی با بیان اینکه  مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت اطلاع‌رسانی رایتل، شرکت خدمات ماشینی تامین و کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور، آماده سازی هفت وب‌سرویس مهم و کاربردی را طراحی و اجرا کرده اند، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه بصورت کاملا آنلاین فراهم شده است.  

وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های بعمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است گفت: این پیگیری ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه های دست اندرکار این امر می باشد.  
 وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تایید نهایی استحقاق  و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و ... در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.  


مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان های تامین اجتماعی با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارایه خدمات بصورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش های مختلف اعم از بانک رفاه، رایتل، بانک مرکزی و ... بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، یادآور شد: این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می شود.  


وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک رفاه گفت: از کلیه مسئولان کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.
براساس گزارش اداره کل فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، جهانی در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده اظهار داشت: این عزیزان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند./ایسنا

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سجاد زاکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام پیگیری کنید عیدی مستمری بگیران چقدر شد بالاخره کام با همسان سازی که شیرین نشد لااقل با یی عیدی خوب شیرین بشه ممنون

سید.عظیم تقوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خجالت اوره با این حقوق شما تا کی باید شرمنده خانواده بازنشستگان باشید با کدام حقوق وارد سیستم بشیم از قدیم گفته اند شکم سیر خبراز شکم گرسنه نداره .

نادر ابراهیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفاً سامانه یا لینک ثبت نام روبرتی بازنشستگان بگذاری تا مستقیماً خودمان ثبت نام کنیم. و کانونها با دوست و آشنا بازی حقمان را نخورند.

زانیار الهامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از چه طریقی و سایتی باید ثبت نام کرد

بیتا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام کدوم سامانه ؟ لینکش رو می دید لطفاً

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها