پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد

24 خرداد 1401
واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی به وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه و منتفی شد، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در سال ۸۳ اصلاح ساختار صورت گرفت مدیریت سازمان تامین اجتماعی به دست دولت افتاد به همین منظور دولت در این خصوص تصمیم گیری می‌کند.

دهقان‌کیا تصریح کرد: در سال ۸۶ نیز تغییرات نیز در ساختار تامین اجتماعی ایجاد شد که ساختار هیات امنا به  این صورت شد که ۶ نماینده دولتی و ۳ نماینده کارگر، کارفرما و انجمن‌های صنفی باشند به همین دلیل اداره تامین اجتماعی عملا به دست دولت است و اجازه اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهند.

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها