جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ؛ سامانه آماده ثبت نام متقاضیان است

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ؛ سامانه آماده ثبت نام متقاضیان است

.

به گزارش بانک اول، طی کردن مراحل دریافت وام برای بازنشستگان به صورت حضوری که بعضا به دلیل کهولت سن با مشکل تردد به بانک مواجه هستند، دشواری های فراوانی به دنبال دارد و به منظور رفع این مشکل مسئولان سازمان تامین اجتماعی سامانه ای جهت طی کردن مراحل دریافت وام طراحی و راه اندازی کرده اند.

 

صفر تا ۱۰۰ دریافت وام به صورت غیر حضوری

بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده در این باره، بازنشستگان متقاضی دریافت وام ، می توانند از این پس بدون نیاز به حضور در بانک رفاه – بانک عامل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی – تمام مراحل از ثبت نام تا دریافت وام را از طریق این سامانه انجام داده و پیگیری نمایند.

علی جهانی مدیرکل امور فرهنگی، اجتماعی و استان‌های سازمان تامین اجتماعی در تشریح کارکرد این سامانه به ایسنا گفته است: سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه، شرکت اطلاع‌ رسانی رایتل، شرکت خدمات ماشینی تامین و کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور، آماده سازی هفت وب‌سرویس مهم و کاربردی را در این سامانه طراحی و اجرا کرده اند و بر این اساس امکان ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران به شکل کاملا آنلاین فراهم شده است.

 

آسان شدن مراحل دریافت وام قرض الحسنه بازنشستگان

جهانی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه دریافت وام برای عزیزان بازنشسته تسهیل می شود و سامانه مذکور به گونه ای طراحی شده که کلیه مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تایید نهایی استحقاق  و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و … در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری امکان پذیر شده است.

 

بازنشستگان متقاضی وام هر چه زودتر ثبت نام کنند

این مقام مسئول در سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور گفت: از تمام مسئولان کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه امسال، اقدام نمایند.

جهانی همچنین در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده تصریح کرد: این عزیزان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد رضا قاسمی آغچه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مسئولین عزیز سازمان تامین اجتماعی کشور و کارمندان محترم آن سازمان بنده سال قبل درخواست وام کردم اما بدلیل اینکه ضامن شده بودم بهم گفتن کسراقساط گنجایش وام را ندارد اما امسال چون حقوقم افزایش پیدا کرد خواهشمندم دستور فرمایید وام را پرداخت کنند اگر احتیاج نداشته باشم حق کسی را ضایع نمیکنم درب حیاط خانه ام ماشین زد کج شد حالا اگر وام دادند برای ساختن درب حیاط میخوام واز حقوقم ماهیانه کسرنمایند از زحمات همه شما عزیزان سپاسگزارم

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دو ماه هست ملت را گزاشتن سر کار فقط میگن سامانه هییییییییچ جا هم اسم ومنشانی از سامانه ئنیست .این هم یه نوع مردم ازاریه دیگه.

s ghk
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و خسته نباشید، شما را به خدا این آدرس سامانه ثبت نام وام را بدهید آخه ما باید به کدوم آدرس مراجعه کنیم برای ثبت نام؟؟!!

پروانه رستمي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آدرس سايت لطفا؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه اکبریان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والله من امروز رفتم شعبه شهرمون گفتن هیچ خبری از وام نیس برو خونتون آبارکالله

مروارید فرجی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ادرس سامانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا ناجی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام لطفا آدرس سایت را اعلام کنید باتشکر

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آدرس سامانه؟؟؟؟

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

جالبه اومدن همه چیزو گفتن الا اسم سایت ایولا

علی اصغر مبارکی نمین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خداخیرتون بده وام بازنشستگان تامین اجتماعی واقعاممنون ازاینهمه تهسیلات وکمکتون آخه چراتیتربرنامه علکی دلخوشمون میکنید؟بعدبه سامانه ثبت نام که مراجعه میکنیم یاابولفَضل بایدجزوکانون باشی .......خوب یدفعه بگیدنمیدیم دیگه دعای خیرمن همیشه بدرقه راهتون باشه وام برای خودتون ممنون

پروین دماوندی اصلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. همه چیز رو توضیح دادید، اما لینکی که مستقیم ما رو به صفحه ی ثبت نام برای دریافت این وامی که ذکر کردید،وصل کنه، قرار ندادید. لطفاً لینک ثبت نام رو هم قرار بدید تا بتونیم وارد صفحه ثبت نام بشیم. هر چی گشتم قسمتی که مربوط به وامی که بهش اشاره کردید باشه ، پیدا نکردم. یا شاید بوده و تیترش گمراه کننده بوده و بنده نتونستم پیدا کنم. لطفاً زودتر پاسخ بنده رو که سؤال خیلی ها هم مطمئناً هست بدهید. سپاس

علی اصغر علی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دررابطه با چه موضوعی ؟ مشخصات فوق دررابطه با وام ضروری ثبت گردیده.

علی اصغر جهانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حدود 2 ماه قبل درسایت ثبت نام کرده ام وهمه جا جار زدیه شده که وام با حقوق آذر پرداخت شده به این جانب که پرداخت نشده .و درخواسته بنده درچه مرحلی هم هست خبر نداری جایی برای پیگیری وجود ندار .دو روز هم هست که اعلام مینمایید برای تسهیلات جدید بدون اعلام سایت ثبت نام چرا

hadis j
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آدرس سایت برای ثبت نام چیه ؟

جمال صالحی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام برای ثبت نام وام در کدوم سایت ثبت نام کنیم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات