پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش جدید شرکت بهمن موتور اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط فروش جدید شرکت بهمن موتور اعلام شد

 

به گزارش بانک اول،در جدیدترین شرایط فروش شرکت بهمن موتور، وانت کارا تیپ 3 تک کابین و دو کابین از دوشنبه 29 دی تا نهم بهمن 1399 و یا تکمیل ظرفیت، به صورت نقد و اقساط عرضه می شود. در اطلاعیه این پیش فروش ذکر شده که قیمت قطعی نسخه تک کابین وانت کارا تیپ 3 دویست و 10 میلیون تومان و نسخه دو کابین آن 225 میلیون تومان است و متقاضیان می بایست جهت ثبت نام به عاملیت های مجاز فروش بهمن موتور مراجعه نماید. تحویل خودروهای این شرایط فروش هم 30 روزه اعلام شده و در طرح اقساطی نیز 60 درصد قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و الباقی در قالب اقساط 18 ماهه و سود 16 درصد قابل پرداخت است.

 

گفتنی است وانت کارا تیپ 3 به پیشرانه دو لیتری 16 سوپاپ مجهز است و 111 اسب بخار قدرت را با گشتاور 171 نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، پخش صوتی MP3 و USB، سیستم ضد سرقت جدید و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ 3 و گارانتی آن نیز دو سال یا 40هزار کیلومتر می باشد.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها