جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

واریز سود سهام بیمه ملت به حساب بازنشستگان کشوری؛ امروز

24 خرداد 1401
واریز سود سهام بیمه ملت به حساب بازنشستگان کشوری؛ امروز

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، علی خدامی با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از ۱۳۳هزار نفر از بازنشستگانی که در سال ۹۵ اقدام به خرید سهام شرکت بیمه ملت (وابسته به صندوق) کردند، سود سال ۱۳۹۸ خود را تا ساعتی دیگر دریافت خواهند کرد.

خدامی با اشاره به اینکه سود سال های ۹۵ تا ۹۷ نیز در سال های قبل به حساب سهامداران واریز شده بود، گفت: سود مصوب تقسیمی (dps)هر سهم بیمه ملت برای سهامداران آن در سال ۹۸ مبلغ ١٤٠ ریال است که براین اساس برای هر سهامدار در مجموع ۴۹۰ هزار ریال تا ظهر امروز (چهارشنبه) به حساب بانکی بازنشستگان واریز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است، در سال ۹۵ بیش از ۱۳۳هزار نفر از بازنشستگان صندوق ۳۵۰۰ سهم شرکت بیمه ملت را در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ حدود ۷۲۰ هزار تومان خریداری کردند.

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها