پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

جزییات، مبلغ و زمان واريز سود سهام عدالت ۹۹

24 خرداد 1401
جزییات، مبلغ و زمان واريز سود سهام عدالت ۹۹

به گزارش بانک اول جزییات، مبلغ و زمان واريز سود سهام عدالت ۹۹ تشریح شد که بر اساس آن هردو گروه که مدیریت سهام عدالت را به روش مستقیم و روش غیرمستقیم انتخاب کردند سود سهام عدالت خود را تا پایان سال جاری دریافت می کنند. نحوه پرداخت سود امسال سهام عدالت سال 99 مشخص شد و سود سهام عدالت سال گذشته به زودی به حساب سهامداران واریز می شود. در ادامه جزئیات بیشتر از زمان واریز سود سهام عدالت 99 نحوه واریز سود سهام عدالت مبلغ سود امسال سهام عدالت و سایر اطلاعات مرتبط با سهام عدالت را بخوانید.

 

مبلغ سود پرداختی به مشمولان سهام عدالت اعلام مشخص شد که در زیر می توانید رقم دقیق مبلغ سود پرداختی به مشمولان سهام عدالت را در زیر بخوانید. پس از آزادسازی سهام عدالت عده ای روش مستقیم و عده ای روش مدیریت غیرمستقیم را برای خود انتخاب کردند. حالا با نزدیک شدن به پایان سال سود هر دو دسته به حستب آنان واریز می شود. همه افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند به نوعی در سامانه سجام ثبت نام کردند وافرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند مدیریت آنها در این سهام از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انجام می شود. در ادامه جزئیات بیشتر از رقم دقیق سود پرداختی سهام عدالت و زمان واریز سود سهام عدالت همچنین قیمت روز سهام را بخوانید.

 

 علی عسکری در نشست خبری که در محل وزارت امروز اقتصاد و دارایی با موضوع برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی برگزار شد، اعلام کرد: در ابتدای سال جاری و در اردیبشهت ماه، رهبر معظم انقلاب برای ساماندهی سهام عدالت، ساماندهی شرکت‌های دارای سهام عدالت در استان ها، مشارکت مستقیم مردم در سهامداری و اینکه افراد بتوانند اختیار مستقیم تری را برای سهام خود داشته باشند به وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و شورای عالی بورس اختیار دادند تا تصمیم های جدیدی را اتخاذ کنند تا زمینه ای فراهم شود که سهامداران بتوانند از سهامی که در اختیارشان است در قالب روش مستقیم و غیرمستقیم بهره مندی بهتری را داشته باشند و بتوانند در زمینه سهامداری اقداماتی را انجام دهند.

 

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی از ابتدای سال برای ساماندهی سهام عدالت وارد عمل شدند.

 

عسکری خاطرنشان کرد: در کنار اقداماتی که هر سال انجام شده است، تاکنون در سه مرحله سود سهام عدالت به حساب سهامداران پرداخت شد که رقم کلی آن حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و امور دارایی  با بیان اینکه مراحلی بعدی پرداخت قرار است هر چه زودتر انجام شود، اظهار داشت: برای ساماندهی و برنامه ریزی لازم است اقداماتی جدید صورت گیرد.

وی اظهار داشت: حدود ۱۹ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت روش مستقیم و حدود ۳۰ میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند.

 

عسکری خاطرنشان کرد: همه افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند به نوعی در سامانه سجام ثبت نام کردند وافرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند مدیریت آنها در این سهام از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انجام می شود.

 

شماره تماس مرکز پاسخگویی به سوالات سهام عدالت

مژگان صفری مقدم در رابطه با کارکرد‌های مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه، اظهار کرد: این مرکز در اصل محل پاسخگویی به تمام سوالات سهامداران بازار سرمایه است به نحوی که سهامداران می‌توانند از هرکجای ایران که باشند بدون نیاز به پیش شماره ۰۲۱ با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند. از جمله خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد می‌توان به توضیح و رفع مشکلات سهام عدالت، درگاه یکپارچه سهام عدالت، سامانه سجام، مجامع الکترونیک و ... اشاره کرد.



مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه بیان کرد: بیشترین تماس این مرکز از جانب افرادی است که در دریافت وجه حاصل از فروش سهام عدالت با مشکل مواجه شده اند و برای بررسی آن به فضا‌های ارتباطی چندانی دسترسی ندارند.

 

وی تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد وارد بازار سرمایه شود فارغ از آنکه سهام عدالت دارد یا خیر برای خرید و فروش سهم مانند بازار‌های دیگری نیاز به شناسایی شدن دارد، به علت آنکه فرآیند شناسایی در بازار سرمایه از طریق سامانه سجام صورت می‌پذیرد.

 

نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

از زمان آزادسازی سهام عدالت (اردیبهشت ماه) تاکنون ۶۰ درصد این سهام آزاد شده است و آخرین اخبار حاکی از آن است که سهامداران می‌توانند سهام خود را در توثیق بانک گذاشته و کارت اعتباری دریافت کنند. توثیق فرآیندی است که وقتی فرد می خواهد تسهیلاتی را از بانک ها دریافت کند در مقابل مبلغ ریالی، وثیقه ای به بانک ارائه می دهد. بنابراین درحال حاضر الان سهامداران عدالت می توانند با وثیقه کردن برگه های سهام خود این تسهیلات را دریافت کنند.

 

 

بر این اساس هم افرادی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و هم افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود  انتخاب کرده بودند می توانند با طی مراحل قانونی با وثیقه کردن همان ۶۰ درصد سهامی که آزاد شده، کارت اعتباری دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حاکی از آن است که تاکنون بیش از ۱۰ بانک اعلام آمادگی کردند و در حال عملیاتی کردن این فرآیند هستند. متقاضیان دریافت کارت اعتباری باید به شعب بانک های مشخص شده مراجعه کنند. البته  در ابتدا باید احراز هویت توسط سجام انجام شود که این فرآیند به صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است و سپس اقدام به توثیق سهام می کنند. در مجموع همان شرایط عمومی و اختصاصی که هر فردی برای دریافت تسهیلات باید احراز کند در این خصوص هم باید اجرا شود و جایگزین ضامن در این پروسه اوراق سهام عدالت است. بعد از دریافت کارت اعتباری، افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های مشخص شده اقدام به خرید کنند.

 

همچنین با توجه به دارایی و ارزش ریالی سهام عدالت افراد که تا این لحظه فقط ۶۰ درصد آن قابل معامله و آزاد شده و با توجه به قدرت بازپرداخت، بانک مشخص می کند فرد چقدر می تواند وام دریافت کند. ضمانت در این فرآیند، برگه های سهام عدالت است.

 

اگر سهامداران نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، سهام عدالت آنها توسط بانک به فروش می رسد، وقتی بازپرداخت و اقساط به صورت منظم پرداخت شود، عایدی سهام مثل سود، حضور در مجمع و حق رای متعلق به سهامدار است و می توانند از همه آن‌ها استفاده کنند.

 

جاماندگان سهام عدالت چه کنند؟


صفری مقدم در رابطه با جاماندگان سهام عدالت، تصریح کرد: این موضوع فعلا مربوط به شرکت سپرده گذاری مرکزی نمی‌شود بلکه مجلس و دولت باید در این رابطه تصمیم گیری کنند به علت آنکه شرکت مذکور تنها قابلیت اجرایی دارد.

 

علت فروش نرفتن سهام عدالت افراد

او در رابطه با علت فروش نرفتن سهام عدالت افراد بیان کرد: فرآیند فروش سهام از طریق کارگزاری‌ها انجام می‌شود مردم اگر در رابطه با عدم واریز نشدن سهامشان با مشکل مواجه هستند کافی است به کارگزاری بانکی که شماره شبای آن را در سامانه وارد کردند، مراجعه کنند یا اگر هم نمی‌دانند که اسم کارگزاریشان چیست با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و پس از آن با وارد کردن شماره ملی خود نسبت به کارگزاری مربوطه خود آگاهی پیدا کنند.

 

زمان واریز سود سهام عدالت امسال
مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه بیان کرد: پرداخت سود سهام عدالت افراد تا پایان سال به حساب سهامداران عدالت واریز خواهد شد، نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، سهامداران مستقیم به ازای تک تک سهم‌های حاضر در پرتفویشان سود دریافت می‌کنند، اما سهامداران غیر مستقیم، هرگاه مجمع پرداخت سود شرکت سرمایه‌گذاری استانی آن‌ها برگزار شود، پس از آن سود به حسابشان واریز می‌شود.

 

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از مشخص شدن زمان اعطای کارت‌های اعتباری با وثیقه سهام عدالت خبر داد.

 

جزئیات بیشتر از واریز سود حاصل از سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند

علیرضا ماهیار معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی، در رابطه با واریز سود حاصل از سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، گفت: پس از آنکه شرکت های سرمایه گذار استانی درج نمادشان صورت گرفت و مجمعشان برگزار شد می توانند برای دریافت سود یا فروش اقدام کنند ما تلاشمان این است سهامداران این روش تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند . از آنجایی که این سهام یک سهام ارزشمند است ، بهتر است تمام افرادی را که در کشور زندگی می کنند را در برگیرد.


ارزش سهام عدالت قطع به یقین بالاتر از مبلغی است که افراد می بینند اکنون شرکت سپرده گذاری مرکزی برای جلوگیری از کاهش ارزش این سهام با وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، بانک های مربوط و وزارت اقتصاد جلسات خوبی را برگزار کرده است که به همین منظور می توان به تصمیمات گرفته شده در رابطه با اعطای کارت اعتباری سهام عدالت اشاره کرد.

 

اعطای کارت اعتباری سهام عدالت با مراجعه به بانک ها


روش اعطای کارت اعتباری سهام عدالت به طور مکانیزه انجام می شود یعنی سهامداران می توانند با مراجعه به درگاه های بانک های عامل در خواست وثیقه گذاری سهام عدالت کنند قاعدتا در این روش کارت هایشان به نسبت ارزش سهامشان شارژ می شود، اکنون چند بانک این فرایند را به صورت مکانیزم انجام دادند و در حال حاضر ما به دنبال تقویت زیر ساختار های حقوقی برای عملکرد بهتر این امر هستیم.

 

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام شنبه 25 بهمن

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات این هفته 2.5  درصد افزایش یافت. بر این اساس ارزش سهام عدالت 500 هزار تومانی به 11 میلیون و 69 هزار تومان رسید که با افزایش 267 هزار تومانی همراه بوده است.

ارزش 60 درصد قابل فروش آن  6 میلیون و 641 هزار تومان و ۳۰ درصد آن به 3 میلیون و 320 هزار و 700 تومان رسید.

همچنین ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز به 20 میلیون و 850 هزار تومان رسید که ارزش 60 درصد قابل فروش آن 12 میلیون و 510 هزار تومان و ارزش 30 درصد آن 6 میلیون و 255 هزار تومان محاسبه می شود.

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

#آقای_خاندوزی #سلام_مسئولان_دولت_سیزدهم_به_گفته_خودتان_مسئولان_انقلابی_اومدید_کار_دورست_کنید_دورست_که_نه_خرابترشم_گردید_واقعا لطفا پول فروش از سال ۹۹ واریز کنید فروختیم ولی خبری نیست یک سال گذشت مسئولان هنوز خواب بیدار نشدند فروشش از سال ۹۹ آزادسازی که کردیم به فرموده مقام معظم رهبری کسی فروخت پولش واریز کنند حسابش ...حرف رهبری نادیده گرفتند عجب مسعولانی داریم تو ایران همش فکر مردمند ۲۴ساعته واقعا که ...چرا پست من اشتراگ نمیزارید مگه دروغ میگم لطفا اشتراگ بزارید ممنونم‌

ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خواهشمندیم پول فروش سهام عدالت فروشندگان از سال ۹۹ که فروختیم واریز کنید میخواستیم با پولش جهزیه دخترمون بخریم ولی از سال ۹۹ که فروختیم واریزی نداره ممنون میشم مسئولان پیگیری کنند پول فروش فروشندگان از سال ۹۹ واریز بشه سپاس مسئولان شمارا به خانم فاطمه زهرا (ع) قسم میدم پول فروش فروشندگان از سال ۹۹واریز کنید ممنون چرا پست های من اشتراگ نمیذارید ؟ سپاس @raisi_org @mbghalibaf @mokhber_ir @dr.abdolmalekiii @majles.ir @mokhber_org @mohsenrezaee_official @majles.ir @rostam.qasemi @seyedparvizfattah

ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنده خدا ها از خدا بترسید پول فروش فروشندگان از سال ۹۹ واریز کنید همش تبلیغ میکنید بفروشید وقتی پول واریز نمکنید فایدش چیه فروختن؟؟؟ یک سال بیشتره فروختیم چرا واریز نمیکنید؟؟؟

جهاد مطرودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام مددحو هستم امشب شب اخر سال و هیچی برام واریز نکردن ن از سود سهامم و ن فروشی ک قبلن ۶۰ درصد فروختم یمبلغی گرفتم کوچک و دیگه هیچی این عدالت و این سود سال ۹۸ ک باید کامل بدین

میلاد محمودیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بخاطر خدا من این ۸ماه است ک سهاممو فروختم ۶۰درصد ازشو فروختم ولی هی چ پولی دریافت نکردم من جزاولین نفرا بودم که سهاممو آزادسازی کردمو فروختمش ۳۰درصد اول فروختم بعدش ۳۰درصد دیگه فروختم ولی متاسفانه پولی دریافت نکردم خواهش دارم کمک کنین.تازه ازدواج کردم واسه من که ۲۷سالمه این پول می‌تونه برام خوب باشه که یه لغمه نون حلال دربیارم.ممنون باتشکر

جهاد مطرودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من مددجو هستم و از برج هفت اول تیر ۶۰ درصد فروختم و مبلغی در س وجه ب یکملیون ششصد تومان گرفتم الن اخر سال و دیگه هیچی نگرفتم ایا سود بمن تعالق میگیرد یا خیر و چرا مابقییه پول فروش سهام عدالتم را واریز نمیکنن منکه مددجو هستم و شدت نیاز فروختم هرجا بانک و پیشخوان رفتم کسی درست جواب نمیده متوقف شده فروش خب چرا ما مددجویان کسی بفکر ما نیست ن از حقوق ن از یارانه ک با بقییه یکی و الن اخر سال ن از پول فروش سهامم ن از سود من چهل درصد نفروختم حتمن سود چهل درصدم باید بریزین با اینکه فروختم و پول کم گرفتم باید کامل سود بمن تعالق بگیره خواهشن کسی رسیدگی کنه

حجت مهدوی کیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام لطفا اون ۶۰ درصدی که فروختیم پولش واریز کنید سود سهام پیش کش دادیم به خودتان ... شما به گفته مقام معظم رهبری هم گوش نگردید مگه مقام معظم رهبری دستور ندادند پول سهام ازاد سازی واریز کنید ؟؟؟ چی شد نزدیک به ۴ماهه ۶۰درصد فروختم سی ۳۰ درصدش پولش واریز کردید بقیه موند چرا به چه علت من که سهامم ازاد سازی زدم سجام هم کردم چرا بقیه فروشم نمیریزید حسابم؟؟؟؟ بانک ملی با کد ملی 76 ۶۰درصدش فروختم چرا پولش واریز نمیکنید ؟؟؟؟ مگه شما نمیکفتید بعد فروش ۳روز دیگه پول فروش حسابته پس کو ؟ خودمم معلول از سه عضو بدن ... معلولیت شدید دارم لازم دارم اگه لازم نداشتم مگه مرض داشتم بفروشم آقای ریس سهام عدالت لطفا پول فروش سهام اینجانب ۶۰درصدش که فروختم واریز کنید حسابم ... سودش پیش کش دادم به شما عجب ها آزاد سازی کردم سجام احراز هویت کردم فروش گذاشتم چرا واریز نمکنید پول منو؟؟؟؟؟؟؟ خواهشمندم بقیه پول فروش ۶۰درصد اینجانب واریز کنید اذیت نکنید با تشکر

حمیدرضا اکبرزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ی جوری نوشتین همه چی دقیق در ذیل گزارش شده من گفتم جز به جز سهم ها رو هم مشخص کردید! کو پس مبلغ سود!

Aytak Mohammadi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کسی که هیچ اقدامی برای فروش سهامش نکرده ، و چون اقدام برای فروش نکرده بود ،سجام هم نکرده تکلیف چیه؟ کی واریز خواهد شد؟! چند واریز خواهد شد؟؟ چرا ننوشتید؟ الکی یه طومار خوندم پر از حرفای تکراری😕😒

Makan Bom
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این سهام عدالته یا سهام بی عدالتیه جالبه مالکش ماییم ولی اختیارش بایکی دیگه اول کاغذ 1میلیونی دادن بعد دیدم 500تومن ارزش داره 500دیگه چیشد خدا میدونه دقیقا همون حسی رو داریم که مادرامون برامون چیزی میخریدن میگفتن این مال توعه بعدن بهت میدیم ماکه اختیارشو نداریم بگیرید مال خودتون مردمم بفهمن هیچی ندارن اینم رو هم ندارن یه جون 26هستم بیکار و بی پول متاهل فکرنکنم سود یا پولی رو که از سهام عدالت کسی بگیره به کارش بیاد

فرهاد باقری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من هم جاماندم از سهام این عدالت فقط بیست تومن بهمن مبارک

مختار لامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام حالا واقعا مبلغ سودکجاست اینقدرپیچیده بودمتن خخخخخ بابا خجالت هم خوب چیزیه جمع کنید این مسخره بازیارو کشورای دیگه روببینین چطوربه ملت خودش میرسن ودولت ایران اینگارعقده دارن ازملتشون

محمدرضا اورعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ممنون و متشکر که هستید 🙏 متولد ۴۸ هستم مجرد..۲۰ماه منطقه جبهه بودم ۱۴ روز بیمارستان تهران ویک ماه استلاجی از بیمارستان بهم دادن تاکنون دنبال هیچ حق و حقوقی حتا بااین که هنوزم آثار مجروت شیمایی در بدن است و احتیاج به دارو دارم نه درصد و نه بیمه ازاین دولت تا باحال نگرفتم کلیه مدارک در ۵۰۱و۵۰۲ و سراه عباس آباد که برای تعیین جانبازی موجود است خلاصه بگم العان با این اوضاع اقتصادی شدیدن به هر کدام از این کمکها حتی سهام عدالت بسیار نیازمندم لطفاً کمکم کنید و راهنمایی بفرمایید برای عضویت و ثبت نام این موضوع از شما متشکرم.درضمن خوانسار زندگی می کنم

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من یک ایرانی هستم و کارمند دولت و مدرکم هم کارشناسی ارشد این مملکت هستم 43سال هم سن دارم چرا ما جز افراد دارای سهام عدالت نیستیم نه خودم و نه خانواده ام من همان سال که سهم عدالت میدادند کارمند دولت بودم ولی گفتند چون 3 سال سابقه داری جز اولویت نیستی حالا هم که حدود 18 سال سابقه دارم دیگه سهم عدالت نیست این یک تبعیض هست

امین شیرازی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،کسانیکه روش مستقیم روانتخاب کردن برای دریافت سودسهام آیاحتمانیازهس که درسجام ثبتنام کنند؟لطفاجواب بدهید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

مرتضی میری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدایی نمیدونم چی بگم بنده از روی نیاز اومدم و 30%سهام پانصد هزارتومانیمو بع کارگزاری بانک سپه فروختم الان چندین ماهه همش 200هزارتومان گرفتم با اینکه اونزمان قیمتش بود حداقل نزدیک ب 9میلیون تومان اما اصلا نفروختن با اینکه کارگزاریای دیگع فروختن و ملت پولشو حضم کردن مام ک ب ناچار دست ب فروش سهام زدیم ب بدبختی بهمون خیرات دادن ی 200تومنی الان پشیمونم و نمیخام بفروشم چون نیاز ندارم ولی نمیشه انصراف بدیم چرا انصرافو باز نمیکنن تا منو امثال من انصراف بدیم تا مال مونو ب تاراج نبرن کسای دیگع!!!!😩😩

فتح اله بهرامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بفروشید بفروشید بفروشید

درسا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

انقدر این توضیحات پیچیده و قلمبه سلمبه هست که مردم عادی اصلا متوجه این متنهایی که درباره سهام عدالت نوشتید نمیشن... من کارشناسی زبان و ادبیات فارسی هستم کاملا برام مبرهنه که نیمی از این جمله ها و کلمات تکرار پیچیده چندجمله کوتاه و خلاصه هست.... متآسفانه با کلمات بازی شده تا واقعا مردم عادی نتونن متوجه شن که چی به چیه.... آخه چرا انقدر طول و تفصیل بی خود و بی جهت میدین که به هیچ دردی هم نخوره.... خیلی واضح و گویا بفرمایید این سهام عدالت رو چجوری میشه بدست آورد و خرج کرد.... این اطناب و زیاده گویی ها برای پوشوندن چیه؟؟؟

کارگر مقدسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدا وکیلی یک نفر بباد وبه ابن مردم که هزار مشکل ودرد دارند.یه لطف کنه.وبگه چطور وارد سامانه بشویم وچه لازم هست که تهیه کنیم.واینکه چرا یکی میگه نباید به بانک رفت .ولی یکی میگه باید به بانک برید.یه اقای میگه با این کارتها هر جا کارت خوان هست میشه خرید کنید ولی اون خانمه میگه فقط جایکه ما میگیم باید خرید کرد.خلاصه تکلیف این جماعت دردمنده یک انسان اگاه که با درد مردم تو ائن شرایط میفهمه.با گفتن چند جمله این مردم را راهنمایی نماید.که همه دعا گویش باشند واحتاجی به این همه توضیح نداره.فقط بگه از کجا شروع کنیم وچه چیزی لازمه داشته باشیم وچطور با این کارتها خرید ویا خرج نماییم.چون این بندگان خدا با بقال وقصاب ونونوا ومیوه وسبزی فروش محله خودشان بده وبستان دارند اینها نمی خوان تو فروشگاهای کوروش وغیره برن خرید کنند.واین قسمت کلا"کار خوبی نیست که به افرد بگید نا تعیین میکنیم که کجا پولته خرج کنی ویا خرید نمایی.این یکنوع توهین به طرفه.خدا خیرتان بده هر چه زود تر یک راهنمایی درست به این مردم بنمایید.ممنون از انسانیت.

خانم نداف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مبلغ سود واریزی چه میزان هست؟

میلاد فتح الهی اندیمشکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️دستتون درد نکنه عالی بود☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

محمد شاهمرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا سهام عدالت رو فروشش رو ازاد نمیکنند 9 ماه که ما روش مستقیم انتخاب کردیم و اسیر شدیم هر روز هم یه حرف جدید یه قانون جدید چرا مال مردم رو بلوکه کردین چرا برای مال مردم تصمیم میگیرید اقا سهام رو فروشش رو ازاد کنید هر کس خواست میفروشه هر کس نخواست نمیفروشه هر کس خواست میخره هر کس نخواست نمیخره دیگه این کارها چیه مردم رو سرگردون میکنید یکم به وجدان خودتون نگاه کنید میدونید چند هزار نفر دل بستن به فروش سهام عدالت که به یه زخمی بزنند میدونید خجالت زن و بچه کشیدن یعنی چی با اینکه تمام تلاشت رو کردی و بیکار نبودی

Mahdi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اره شما که راست میگید . زبان ملت باشید نه چوب دولت

علیرضا قنبری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکان سهام عدابت سوال بنده اینست که چرا اولا 40 درصد باقی مانده سهام عدالت آزاد نمیشود دوما چرا کسانی که روش مستقیم را در مدیریت سهام عدالتشون انتخاب کردن نمیتون سهام عدالتشون رو در پرتفویشون ببیند تا بتونن مدیریتش کنن .

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها