جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک تجارت تا یازدهم اسفندماه

24 خرداد 1401
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک تجارت تا یازدهم اسفندماه

به گزارش بانک اول ، این بانک به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری بر اساس ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را در تمامی استان های کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد « قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی » استخدام می کند.

 

بر همین اساس فرآیند ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی از ساعت 8 صبح شنبه مورخ 2 اسفند ماه لغایت ساعت 24 دوشنبه مورخ ‏11اسفند سال جاری از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش کشور ( لینک ) انجام می شود.

اخبار مرتبط
بانک تجارت در پاسخ به سازمان بورس درباره احتمال مالکیت باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
بانک تجارت در راستای افزایش ضریب امنیت حساب مشتریان علاوه بر امکان دریافت رمز پویا از طریق پیام کوتاه، اپلیکیشن همراز را با قابلیت تولید رمز یکبار مصرف برای انجام تراکنش‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک در سایت اینترنتی بانک تجارت www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
بانک اول - هموطنانی که وام قرض‌الحسنه ازدواج خود را از بانک تجارت دریافت کنند می توانند از تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی طرح زوج مهر این بانک نیز بهره مند شوند .
بانک اول - مدیر عامل بانک تجارت از اعطای وام و تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق بگیران از این بانک خبر داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها