پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

بیت کوین با خطر ریزش بیشتر رو‌به‌رو است ؟!

24 خرداد 1401
بیت کوین با خطر ریزش بیشتر رو‌به‌رو است ؟!

بیت کوین با خطر ریزش بیشتر رو‌به‌رو است ؟!

به گزارش بانک اول با پایان یافتن ماه فوریه ، بیت کوین علائم ضعف و افت قیمت ار خود نشان داده است. سقوط بی سابقه بیت کوین در هفته گذشته نگاه ها به سمت بازار کریپتو را کاملا تغییر داد. هفته گذشته انتقال 1 میلیارد دلاری بیت کوین توسط سرمایه داران دانه درشت بسیاری از معامله گران خرد را وا داشت تا نسبت به خرید و فروش بیت کوین و ارز های دیجیتال با احتیاط بیشتری عمل کنند.


بیت کوین (BTC) یک هفته اصلاحی را تجربه کرده است زیرا قیمت در عرض چند روز از 58000 دلار به 44،000 دلار کاهش یافته است. این شیب نزولی باعث واکنش وحشت در بازارها شد و دوران نوسان گیری های بالا و رشد سریع قیمتی ارز های دیجیتال به پایان رسید.  

 

به عنوان مثال ، شاخص Crypto Fear و Greed در کل ماه بالای 90 بود ، که این به معنای "طمع شدید" در بازار است . اما در هفته اخیر به پایین ترین میزان ماهانه یعنی 56 رسید. این روند اصلاحی که از هفته قبل شروع شده است به گفته بسیاری از کارشناسان میتواند به رقم های پایین تری هم برسد. اما خب باید گفت که با پایین آمدن شاخص طمع حالا بسیاری از نوسان گیر ها و سرمایه گذاران را نیز برای خرید در کف های قیمتی جذب میکند.

 


با این حال ، چنین واکنش وحشتی بی دلیل است زیرا اغلب در بازار صعودی، قبل از ادامه روند چنین اصلاحاتی به عنوان "تنظیم مجدد" پدید می آیند.این یک روند سالم و  ارگانیک است و فرصت خوبی را برای تریدرها و سرمایه گذاران برای خرید در افت قیمت را فراهم می کند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها