پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰اسفند ماه ۹۹ +جدول

24 خرداد 1401
ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰اسفند ماه ۹۹ +جدول

به گزارش بانک اول بورس در ادامه روند نزولی روزها و هفته‌های اخیر خود، امروز هم کار خود را با کاهش ارزش سهام شرکت‌ها آغاز کرد و با ریزش ۲۴۵۰ واحدی شروع شد و شاخص کل بورس را به ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱ هزار واحد رساند و این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی معادل ۰.۷۲ درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

امروز نماد وسپهر، کزغال، رافزا، کرمان، دسانکو، گکوثر و آریا در گروه نمادهای پُر تراکنش قرار گرفتند و نمادهای موثر در افت شاخص هم فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بود و نماد تازه عرضه اولیه شده اپال با ۳۸۹ واحد رشد، مانع افت بیشتر شاخص شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۸۷۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۳۰ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۱۲۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰اسفند ماه ۹۹ +جدول

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۲۳۴ تومان معامله شد.ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰اسفند ماه ۹۹ +جدول

 

 

اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها